Hotel
DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station is een perfecte uitvalsbasis voor zowel toeristische als zakelijke gasten. Zo is het hotel perfect te bereiken per trein, boot, auto of fiets. Daarnaast is Schiphol Airport op 20 minuten afstand gelegen met de trein. Er worden 14 ruimtes aangeboden op de eerste etages die voor kleine vergaderingen of grotere bijeenkomsten beschikbaar zijn. Het hotel beschikt over comfortabele faciliteiten zoals gratis draadloos internet, een ruime binnentuin, een bruisende Lounge bar en een SkyLounge & SkyTerrace. Hier kunt u genieten van het prachtige uitzicht. In de uitgebreide bibliotheek kunt u een boek lezen. Tevens kunt u gratis gebruik maken van de fitnessruimte. Kwaliteit en service staat bij het Hotel hoog in het vaandel.
Omgeving
DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station is gelegen in het bruisende Amsterdam. Vanuit het hotel loopt u zo naar de Dam en het hart van het centrum. Het hotel is direct naast het Centraal Station gelegen en hierdoor heeft u een perfecte trein- of tramverbinding naar de RAI, het Rembrandtplein en het Museumplein. Daarnaast is de stad ook uitstekend vanaf het water te bewonderen. Er zijn vele grachtenboten die u door de stad leiden.
Eten en Drinken
Op aanvraag
Ja
€25,00 per dag
Vanaf 15:00 uur.
Tot 12:00 uur op de dag van vertrek.
24 uur
Prijzen zijn inclusief toeristenbelasting en/of servicekosten
De reserveringskosten bedragen €14.95 voor het afhandelen van je boeking
Op deze reis zijn de Algemene boekingsvoorwaarden van Bookit B.V. van toepassing.
Je boeking is pas definitief wanneer wij je betaling hebben ontvangen. Onder andere door de zeer lage actieprijs is het slechts in bepaalde gevallen mogelijk je boeking in een later stadium nog te wijzigen. Controleer daarom goed of alle ingevulde gegevens juist zijn. Wijzigingskosten die voortvloeien uit fouten zijn geheel voor rekening van de boeker en bedragen minimaal € 14,95 per wijziging. Het is in principe niet mogelijk om uw boeking nog, kosteloos, te annuleren zodra u van ons de bevestiging van uw boeking heeft ontvangen. Dit geldt ook als u gekozen heeft om het bedrag in termijnen aan ons te betalen. Indien u wilt annuleren kunt u contact opnemen met onze klantenservice en dan kunnen zij kijken tegen welke kosten u de boeking nog kunt annuleren.
a weizenbach
Vrienden
mei 2014
Boering
Families met jonge kinderen
januari 2014
Vromans
Families met jonge kinderen
november 2013
Eduard
Reizigers alleen
mei 2013
Gast
Oudere paren
januari 2013