Profiteer van extra korting! Klik hier en bekijk onze unieke aanbiedingen.

Lloyd Hotel Amsterdam

10 minuten met openbaar vervoer van centraal station

7.6

98%

98% van de gasten raadt Lloyd Hotel Amsterdam aan.

Oostelijke Handelskade 34, Amsterdam Kaart

Calendar

Onze speciale aanbiedingen

Kamers


Hotel & Omgeving Verberg Toon

Hotel

Het Lloyd Hotel in Amsterdam is zeer gunstig gelegen: vlakbij het centrum (directe tram en busverbindingen), makkelijk bereikbaar vanaf de ring en met een prachtig uitzicht over het water van het Oostelijke Havengebied.

Het gebouw waarin het Lloyd Hotel is gevestigd kent een rijke geschiedenis, die dateert uit 1921. Destijds werd het gebouw ontworpen ter huisvesting van de Koninklijke Hollandse Lloyd, die de Zuid-Amerika lijn beheerde voor vrachtvervoer en later voor passagiersvervoer. Hierna heeft het gebouw de status van hotel verkregen, door passagiers in de wachttijd tussen de reizen te huisvesten. Het ontwerp en de bouw van het hotel betroffen een prestigieus project, dat uiteindelijk teveel geld heeft gekost en zelfs bijdroeg aan het faillissement van KHL. Het resultaat mocht er echter wezen: een prachtig gebouw in de stijl van de Amsterdamse school, met eclectische vormen en een statige uitstraling. De functies die het hotel later bekleedde variëren van gevangenis tot atelier maar boven alles die van overweldigend Rijksmonument. Het prachtige gebouw is vandaag de dag van alle gemakken voorzien en op alle types bezoek ingericht.

Meer dan 50 ontwerpers en designers hebben de inrichting tot een unieke (kunst)verzameling gemaakt. Elke kamer is uniek en straalt een bijzondere sfeer uit; van 'uitklapbare badkamers' tot een bad midden in de kamer. Bovendien bieden veel kamers een prachtig uitzicht over het water, wat herinnert aan het feit dat u een bezoek aan de stad niet mag vergeten. In het Lloyd Hotel kunt u een schat aan informatie aanvragen bij de 'Culturele Ambassade', die u graag wegwijs maakt in de weldaad van de Amsterdamse cultuur. Ook vergaderen kan in elke stijl en grootte worden georganiseerd. Met een capaciteit van 2 tot 100 personen en de rijke variëteit aan kamers, die verspreid zijn door het hele hotel, kan voor elk type bijeenkomst een passende ruimte worden gekozen.

Omgeving

Het Lloyd Hotel is gelegen aan de Oostelijke Handelskade, met goede verbindingen naar de binnenstad. Tramverbindingen in Amsterdam zijn snel en frequent en brengen u binnen 10 minuten naar het centrum. Natuurlijk is een mooie wandeling langs de Dam één van de mooiste manieren om de binnenstad te verkennen. Vlakbij het hotel vindt u het Scheepvaartmuseum alsmede het educatieve wetenschapscentrum Nemo. Het Stedelijk Museum, Rijksmuseum en Van Gogh Museum zijn ook goed te bereiken vanaf het hotel.

Eten en Drinken

De wijde keuze aan Europese gerechten, (h)eerlijke ingrediënten en klassieke bereidingsmethoden garanderen gastronomisch gerief in het restaurant. De keuken serveert gedurende de hele dag, van 07:00 's ochtends tot 01:00 uur in de nacht, maar afhalen is ook mogelijk. Maaltijden kunnen in elke grootte en hoeveelheid worden besteld, volledig afgestemd op uw wensen. Eenvoud is het kenmerk van het ware. Het wordt geadviseerd te reserveren bij het restaurant. Voor groepen vanaf acht personen kan een groepsmenu worden samengesteld. Het continentale ontbijtbuffet wordt dagelijks tussen 07:00 en 11:00 uur geserveerd. U kunt 24 uur per dag roomservice bestellen, hiervoor geldt een toeslag van €7.50 per bestelling.

Faciliteiten en regels Verberg Toon
Aantal kamers

117

Check-in

Vanaf 15:00

Check-out

Vanaf 01:00 tot 12:00

Belangrijke informatie



  • Gasten dienen bij het inchecken een borg te betalen van € 50,00 per nacht.




  • De volgende credit cards worden geaccepteerd: Amex, ECMC, Visa.




  • Indien er een creditcard wordt gebruikt om de reservering te maken, dient deze bij het inchecken aanwezig te zijn. De naam op de reservering en de naam van de creditcardhouder moeten met elkaar overeenkomen. Mocht dit niet mogelijk zijn dan dient er voor aankomst een autorisatie formulier voor derden aan bij het het hotel te worden aangevraagd.




  • Let op: De toeristenbelasting is geldig voor het jaar 2019 en wordt in 2020 verhoogd tot 7% + € 3,- per persoon, per nacht. Voor aankomsten in 2020 is de €3,- per persoon, per nacht nog niet inclusief, dit zal extra belast worden of kan bij de check in worden voldaan.



Kinderen & extra bedden
  • Babybed: Op aanvraag / Op aanvraag

  • Kinderen/extra bedden: Op aanvraag kan een gratis babybed voor kinderen t/m 2 jaar worden geplaatst. Dit is mogelijk vanaf de Comfort kamers. In enkele van de Superior Kamers en Suites kunnen tot maximaal 2 extra bedden worden geplaatst. Een extra bed voor kinderen van 3 tot 12 jaar kost €25 per nacht. Vanaf 12 jaar kost een extra bed €40 per nacht.

  • Internet
  • Gratis Internet

  • Computer (openbaar)

  • Gratis WiFi

    In het hotel kunnen gasten gratis gebruik maken van draadloos internet.

  • Parkeren

    Het hotel heeft geen eigen parkeerplaats.

    Openbaar parkeren

    Openbaar Parkeren: Aan de achterzijde van het hotel kunt u tegen betaling parkeren in een grote parkeergarage. De parkeerkosten bedragen €4 per uur of €30 per 24 uur.

    Huisdieren
  • Alleen blindengeleidehonden toegestaan

  • Huisdieren zijn toegestaan

  • Service
  • 24-uurs receptie

  • Airconditioning / Op aanvraag

  • Bagage-opslag

  • Familiekamers / Op aanvraag

  • Lift

  • Lounge

  • Roomservice (€ 7,50 per item)

  • Vergaderzaal / Op aanvraag

  • Wasserij / Op aanvraag

  • Fietsen

    Fietsverhuur

    Ontbijt

    Ontbijt (€ 15,00 per persoon per nacht)

    Eten en Drinken
  • Bar

  • Restaurant

  • Terras

  • Rookbeleid

    Het gehele hotel is rookvrij.

    Beoordelingen Verberg Toon
    7.6

    Beoordeeld door 377 gasten

    98% van de gasten beveelt dit hotel aan

    Prijs/kwaliteit

    6.8

    Hygiëne

    7.8

    Service

    7.6

    Comfort

    7.2

    Ligging

    7

    Hier vind je de meest recente beoordelingen van reizigers, die dit hotel hebben bezocht.

    9.2


    Overig februari 2020

    Nette kamer, goed bed

    Badkamertegel lag los

    8.2

    Carine Hooykaas
    Vrienden januari 2020

    Slapen in geschiedenis

    Je stapt terug in de tijd, maar ook loop je een heel goed verbouwde ruimte binnen. Kamer zijn ingericht met gevoel voor humor.

    Puur persoonlijk waren voor mij de bedden te zacht

    “Mijn tip: Als je niet in de drukken van de binnenstad wil zitten is dit je hotel ”

    10

    E.H.
    Jonge paren november 2018

    geweldig hotel

    De vriendelijke service in het restaurant, het lekkere eten en cocktails. het uitgebreide en verse ontbijtbuffet en de prachtige kamer. Wij hadden een kamer op de 5e verdieping.

    Er zijn verbouwingen gaande op de kade en dit hoor je.

    “Mijn tip: Heerlijk eten in het restaurant beneden, goede service. En de bar maakt goede cocktails.”

    9.8

    E.H.
    Reizigers alleen juni 2018

    Een mooi design hotel

    de kamer was heel bijzonder De inrichting en invulling van de kamer fantastisch Vriendelijke service en erg netjes allemaal. Een heel fijn hotel

    Je hoort de stad s nachts, maar dat zal je altijd blijven houden.

    “Mijn tip: Het terras van het hotel gezellig en je kan er een prima hapje en drankje doen.”

    7.4

    Bénine Buijze
    Reizigers alleen april 2018

    Prima hotel, maar prijs-kwaliteit een beetje uit verhouding

    Fijne sfeer, je mag overal gaan en staan waar je wil, dus ik kon nog rustig even werken en een boek lezen in de bibliotheek. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Eten is erg goed.

    Ik had een heel simpele kamer, alles erop en eraan, maar geen 200,- waard. Echt bizar.

    “Mijn tip: Erg leuk om te eten of om rustig te werken. ”

    7.4

    Natasja Kraijer
    Reizigers alleen maart 2018

    Inspirerend ingerichte kamers en bijzonder hotel gezien de herkomst.

    Dat we toch een hoger gelegen kamer konden krijgen, terwijl we eentje op de begane vloer hadden uitgekozen. Verder was ik vergeten een korting in te voeren en die mag ik alsnog de volgende keer compenseren.

    Geen thee en koffie op de kamer, maar dat is bij een hogere sterrenkamer misschien wel zo.

    “Mijn tip: Koffie en thee op de kamer.”

    7.0

    rien van santen
    Oudere paren november 2016

    we zijn positief over ons verblijf

    Prettige, informele sfeer

    Een minpunt was het feit dat we donsdekbedden hadden, waar mijn vrouw veel last van had. Er lagen geen andere dekbedden in de kast.

    8.8

    Sippora Schrier
    Jonge paren april 2016

    ik vond de kamer super indrukwekkend en mooi

    prachtige grote kamer.

    toiletten niet zo schoon.

    “Mijn tip: Ga eerst uit eten en dan naar de Soho, discotheek in Amsterdam.”

    7.0

    T.A. Heeres
    Oudere paren januari 2015

    prima ligging, aardig personeel.

    goede ligging. prima ontbijt. parkeergarage naast de deur

    erg druk tijdens uit en inchecken

    7.0

    M.W.P Berendse
    Reizigers alleen december 2014

    sfeer

    ontbijt prima, ambiance goed

    parkeergarage sign liet vol zien terwijl het een storing was. de volgende dag ook. Parkeergarage had genoeg plaatsen

    8.8

    CMF van Santen
    Reizigers alleen december 2014

    Supergoed hotel

    Nette mensen en schitterende kamer

    Geen

    “Mijn tip: Neem een taxi naar het centrum”

    8.0

    P van Dalen
    Reizigers alleen december 2014

    een zorgeloze sfeer en warm onthaal

    goede ligging en het was een cadeau dus het heeft aan de verwachtingen voldaan en z keer voor een volgende keer.

    “Mijn tip: wij waren voor Herman van Veen in Carre gegaan en het Eet cafe was prima en zorgeloos niet in de rij jassen al in de Garderobe een relax begin van een prachtige avond”

    7.6

    Sa4a
    Jonge paren februari 2014

    Prima hotel!

    Sfeer van het hotel. Ruime kamer. Goede bedden.

    Douche, geen afscheiding, middenin de kamer.

    7.8

    Mélotte
    Overig december 2013

    aangenaam hotel.het proberen waard

    prima ontbijt vriendelijk personeel

    “Mijn tip: centrale ligging.openbaar vervoer makkelijk. Bereikbaaraangenaam ”

    7.8

    Erica Sylve
    Oudere paren november 2013

    Sfeervol historisch gebouw op prima lokatie.

    Mooi gebouw met historie. Prettig en sfeervol bij binnenkomst. Verder redelijk sober. Soort museum, aangezien er ook in de trappenhal fotoreportages en brieven hangen.

    Kleine kamer, maar eigenlijk prima. Dus geen minpunten.

    “Mijn tip: Pata negra is een hoed restaurant er tegenover en aan de andere kant een leuk café. De tramlijn richting centraak station en richting centrum is op zo'n 150 meter afstand.”

    7.2

    Bijl
    Vrienden november 2013

    prettig hotel bouwkundig zeer interessant

    leuke architectuur goede locatie prettige omgeving correcte bediening

    7.0

    Bijl
    Vrienden november 2013

    prima hotel

    fraai gebouw goede locatie prettig personeel

    afvoerputje bij de douche verstopt waardoor water totaal niet weg kon lopen na het douchen dat gaf wel overlast/ongemak is iets wat direct verholpen moet worden

    8.4

    Miller
    Jonge paren september 2013

    Ligging, uitstraling, variëteit,

    Receptie ziet er niet echt uitnodigend uit.

    “Mijn tip: Verbouwing, receptie”

    6.8

    Voswijk
    Oudere paren juli 2013

    Dicht bij het centrum.

    Een één-ster kamer is heel klein en als het warm is zeer benauwd.

    8.0

    Blomsma
    Oudere paren juni 2013

    slapen in de geschiedenis van amsterdam

    orgineel

    douche in kamer zonder muren....dus hele kamer onder stoom na het douchen, natte ramen enz

    “Mijn tip: mw bij het ontbijt(oudere dame op leeftijd) niet zo gastvrij! vroeg wat, kreeg geen antwoord alleen snauw!”

    2.0


    Overig juni 2013

    teleurstelling

    Goede mattassen Goede bediening in het restaurant

    Water bleef staan in de douche. Er miste een trekker waardoor de flinke plas niet verdween De wc liep door waardoor we niet door konden trekken Wasbak was verstopt Tot diep in de nacht veel lawaai aan de overkant Bij vertrek kreeg ik 95 euro te horen terwijl ik al 125 euro met ideal had betaald. Al met allemaal best vreemd en tegen gevallen

    7.4

    spekken
    Oudere paren juni 2013

    stijlvol

    de stijl

    zou iets schoner kunnen, de kamer

    3.2

    T. M. Ham
    Overig mei 2013

    Pretenties hoog - resultaat bedroevend laag!

    Vriendelijk personeel en lekkere lunch.

    Waardeloze kamer door kunstenaar ingericht, maar volgens mij meer door een prutser dan een kunstenaar! En ik ben een grote kunstliefhebber!! Waardeloze indeling - heel onhandig en onpraktisch. Toilet stonk naar urine!! Bijvoorbeeld ook geen fohn op de kamer, moet je dan weer extra voor betalen. Ontbijt matig. Lekkere koffie - dan tegen meerprijs - De prijs / kwaliteit verhouding in dit hotel is helemaal zoek! Kies als je eens in een fijne leuke kamer wilt slapen voor Villa Augustus in Dordrecht!

    5.8

    Anoniem
    Oudere paren februari 2013

    Niet

    Vriendelijk en behulpzaam personeel Bijzondere sfeer

    een hokje van 3x3 met 2 éénpersoons bedden en een tafel er tussen, geen toilet, geen douche en zelfs geen water op de kamer. Vloer niet schoon gemaakt en afvalemmers niet geleegd bij 2 nachten verblijf. Gezamenlijke douche niet goed schoon.

    “Mijn tip: Informeer voor het boeken naar de voorzieningen en het soort bed(den).”

    8.2

    Verduin
    Jonge paren januari 2013

    Geen hotel zoals een standaardhotel maar heeft zeker wel zijn charme

    de kamers zijn behoorlijk verschillend, wij krijgen een kamer toegewezen die enigzins op een slagerij leek (allemaal kleine tegeltjes tegen de wand en een betonnige vloer) maar er was door de zeer vriendelijke receptioniste al aangegeven dat we moesten aangeven als we het niks vonden en dat er dan wel een andere kamer was...wij hebben voor een wat rustigere kamer gekozen die prima beviel.

    ivm de gedeelde badkamer zijn er wel badjassen op de kamer maar is handig om te vermelden dat er geen slippers aanwezig zijn en dat je die zelf mee moet nemen

    “Mijn tip: slippers meenemen igv kamer met gedeelde badkamer”

    Kaart Toon

    Oostelijke Handelskade 34, 1019BN Amsterdam

    Voordelen van Hotels.nl

    • Beste prijsgarantie

      Dezelfde kamer ergens goedkoper? Geld terug! Lees meer

    • Geen verborgen kosten

      Transparante prijzen en duidelijke annuleringsvoorwaarden.Lees meer

    • Pas betalen in het hotel

      Mogelijk bij de meeste hotels.Lees meer