Profiteer van extra korting! Klik hier en bekijk onze unieke aanbiedingen.

NH Amsterdam Schiller

Centrum

8

100%

100% van de gasten raadt NH Amsterdam Schiller aan.

Rembrandtplein 26-36, Amsterdam Kaart

Calendar

Onze speciale aanbiedingen

Kamers


Hotel & Omgeving Verberg Toon

Hotel

Het NH Amsterdam Schiller Hotel is gevestigd in een prachtig pand in de art deco stijl. De glas-in-lood voorstellingen in de hoge ramen van het hotelrestaurant zijn hiervan een goed voorbeeld zijn. Of de monumentale trap met siersmeedijzeren leuning in de vestibule. De kamers zijn klassiek ingericht en hebben uitstekende bedden en een goede badkamer. Gasten kunnen ook gebruik maken van de wasservice.

Omgeving

Het NH Amsterdam Schiller Hotel staat aan een van de gezelligste pleinen van Amsterdam en een ongedwongen ontmoetingsplek voor zowel Amsterdammers als toeristen. Typisch Amsterdamse cafés, veel goede restaurants, trendy discotheken en clubs, bioscopen en theaters maken het avond- en nachtleven rond het Rembrandtplein tot een unieke ervaring.In de buurt kan je een mooie wandeling maken langs bezienswaardigheden als de Beurs van Berlage, de Nieuwe Kerk, het Koninklijk Paleis, het Rijksmuseum en het Spiegelkwartier. En via de Gouden Bocht van de Herengracht en de Magere Brug over de Amstel kom je weer terug bij het Rembrandtplein.

Eten en Drinken

Het ontbijt bestaat uit een buffet met warme en koude gerechten ('Breakfresh') en wordt van 07:00 tot 10:30 uur geserveerd.

Faciliteiten en regels Verberg Toon
Hotelketen
Aantal kamers

92

Check-in

Vanaf 17:00 tot 00:00

Check-out

Vanaf 00:00 tot 12:00

Kinderen & extra bedden

Kinderen/extra bedden: Eén kind tot en met 11 jaar kan gratis in de kamer met de ouders verblijven. Op aanvraag kan een extra bed in de kamer worden geplaatst voor €45 per nacht voor oudere kinderen of volwassenen. Een babybed (tot 2 jaar) kan gratis in de kamer worden geplaatst.

Belangrijke informatie

Bij een boeking van meer dan 9 kamers kunnen bijzondere voorwaarden en extra toeslagen van toepassing zijn.

Internet
  • Gratis Internet

  • Gratis WiFi

    In het hotel kunnen gasten gratis gebruik maken van draadloos internet.

  • Parkeren

    Het hotel heeft geen eigen parkeerplaats.

    Openbaar parkeren

    Openbaar Parkeren: In de buurt van het hotel kan gebruik worden gemaakt van een openbare parkeergarage.

    Huisdieren

    Huisdieren zijn toegestaan: Huisdieren zijn toegestaan, voor €25,- per verblijf.

    Service
  • Luchthaven shuttle: U kunt gebruik maken van de Connexxion-Airport-Hotel shuttle buiten de aankomsthal.

  • 24-uurs receptie

  • Bagage-opslag

  • Fax/kopieerapparaat / Op aanvraag

  • Groepen / Op aanvraag

  • Lift

  • Roomservice

  • Schoenpoetsmachine/-set

  • Stomerij

  • Strijkservice

  • Tuin

  • Vergaderzaal

  • Wasserij

  • Ontbijt

    Ontbijt

    Rookbeleid

    Het gehele hotel is rookvrij.

    Algemene informatie
  • Feestzaal

  • Green Key certificaat

  • Beoordelingen Verberg Toon
    8

    Beoordeeld door 228 gasten

    100% van de gasten beveelt dit hotel aan

    Prijs/kwaliteit

    7.1

    Hygiëne

    7.7

    Service

    7.8

    Comfort

    7.4

    Ligging

    8

    Hier vind je de meest recente beoordelingen van reizigers, die dit hotel hebben bezocht.

    9.4

    Joop De jong
    Overig december 2015

    Geronimo erg goed

    Het Geheel is goed

    Niets

    “Mijn tip: Echt de moieties waard”

    8.0

    EvG
    Jonge paren januari 2013

    Prima hotel voor citytrip

    Mooi centraal gelegen in Amsterdam, authentieke sfeer gecombineerd met moderne faciliteiten.

    Prijs kwaliteit voor ontbijt (20 euro voor een vrij standaard assortiment ontbijtproducten)

    8.4

    TE Strake
    Oudere paren december 2012

    Geweldige ligging met de combinatie van het heden en de gouden tijd va

    Geweldige ligging en de sfeer en grandeur van vroeger nog duidelijk aanwezig.

    “Mijn tip: Heel Amsterdam ligt aan je voeten met een verblijf op dit plekje. ”

    7.8


    Overig juli 2012

    Over overboekingen

    Geweldige locatie, mooi klassiek hotel.

    Pas als je aan de balie staat aangeven dat er de verzochte kamer met twinbeds niet beschikbaar was. Ik kon wel naar een NH-hotel aan het Leidseplein. Zwak dat dit niet eerder gemeld werd, ik had het hotel bewust gekozen op locatie. Omdat ik voet bij stuk hield was er na enkele zwijgende minuten toch ineens een kamer beschikbaar. Intussen was het aantal taxi's richting Leidseplein al aardig opgelopen. NH speelt hier een spelletje, door bewust te overboeken op Schiller en daarna gasten in hotels

    “Mijn tip: Check zo vroeg moeglijk in, dan heb je kans dat je de nacht inderdaad in Schiller doorbrengt.”

    9.2

    4 vrienden
    Vrienden juli 2012

    Heerlijk authentiek hotel met perfecte ligging,vriendelijk personeel.

    ligging, schone kamers, vriendelijk personeel, perfect ontbijt, karakteristiek,

    geen

    “Mijn tip: Niet voor 3.00 uur naar bed gaan omdat het(vooral in het weekend) lang lawaaierig is op het plein. Maar wij hadden er geen hinder van. Wij vonden het wel gezellig en er liggen oordopjes op de kamer die evt. te gebruiken zijn.”

    8.8

    Ton
    Jonge paren juli 2012

    Super !!!

    Centraal gelegen,dus alles te voet kunnen doen

    “Mijn tip: Probeer op de 1e etage te komen aan de voorkant kamers met balkon....”

    5.8

    P.J.W. Blom
    Reizigers alleen augustus 2011

    Negatief advies om in dit hotel te overnachten, geen verse lucht in sK

    Personeel probeert zo goed mogelijk hun taak in te vullen c.q. hun fouten te corrigeren. Heeft minpunten opgeschreven maar vertelde dat er niets aan gedaan zal worden.

    1-persoonslaapkamer (K 5.07) heel klein. Vloer Sk erg warm. Buitentemp. 19 C. Ramen.naar buiten zijn geblokkerd. Er is geen andere andere toegang tot verse lucht.. Zeer ongezond voor overnachting. Geen airco. Hoge temperatuur in badk. de centr. verw. niet afsluitbaar. De bodem van bad is spekglad en veroorzaakt valpartij, advies verruwing bodem bad. Slordigheid balie bij inboeken en onzorgvuldigheid m.b.t. verrekeningen. Toegang hotel met rolstoel of loopstokken niet mogelijk. Verhouding kwalteit hotel versus logieskosten negatief. Een niet aan te raden Hotel.

    6.8

    Els Schenk
    Families met jonge kinderen augustus 2011

    prijs -kwaliteit niet dusdanig als eerdere ervaringen met NH hotels. J

    Kamer werd vervangen na vraag.1 ontbijt werd niet in rekening gebracht.Bed werd gratis bijgeplaatst, na protest.

    ontbijt niet vers en volledig op alle dagen Zeer kleine kamer in eerste instantie(609) In kamer raam niet mogelijk om raam open te zetten. Erg benauwd in kamers. ook bij open raam.Trappenhuis niet schoon.Geen kindermenu mogelijk.Er werd 45 euro voor extra kindbed gerekend terwijl, kinderen gratis bij ouders op de kamer, op de site stond.

    8.0

    J. van der Ploeg
    Jonge paren oktober 2010

    Prima hotel in hart Amsterdam, maar wel met wat minpunten.

    Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt is geweldig (en voor Amsterdamse begrippen relatief voordelig). Locatie is super.

    Geluidsoverlast door disco's in de omgeving. Op punten enigszins gedateerd.

    7.6

    Peter van Hooijdonk
    Oudere paren juli 2010

    Goed toeven in de Schiller

    Ligging

    Lawaai, 's avonds en 's morgens

    7.4

    Jeroen
    Jonge paren maart 2010

    toplokatie

    lokatie

    grootte kamer

    5.8


    Families met jonge kinderen februari 2010

    hotel in uitgaansgebied

    centrale ligging, mooi hotel

    geluidsoverlast, tot diep in de nacht hele harde muziek. Gelukkig kregen wij een andere kamer zonder geluidsoverlast

    6.8


    Oudere paren januari 2010

    Centraal gelegen

    Aan het Rembrandtplein gelegen dus een prima startplaats om de stad te verkennen. Veel is op loopafstand.

    in het weekend zijn voor de lichte slaper oordopjes nodig vanwege de muziek er naast. Zeker in kamer 221.

    8.6

    Cormelis Drenth
    Oudere paren januari 2010

    uitstekend stads hotel

    uitstekende service door de dames bij de balie, prima kamer voor een pracht weekend prijsje !!

    jammer van de geluids overlast van de ( dronken ) hotelgasten om 04.00 uur , maar is altijd het risico van een stadshotel !!!

    7.4

    george hummen
    Oudere paren januari 2010

    voor herhaling vatbaar

    Zeer vriendelijke bediening en hulp Net hotel en schoon

    Prijs kwaliteit van het ontbijtbuffet is niet in verhouding het buffet was erg summier

    8.0

    R.J. Pol
    Families met oudere kinderen januari 2010

    Een karakterestiek hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

    Vriendelijk personeel, goede service aan de balie. Hotel ligt op een zeer goede locatie in A,dam voor uitstapjes. Kamers zijn netjes en schoon.

    Het ontbijt viel ons een beetje tegen. Het brood was niet vers en het aanbod in zijn geheel was wat mager. Er werd niet tijdig aangevuld en schoon gehouden. Het personeel moet hier strakker op toezien.

    7.2

    J Holman
    Reizigers alleen december 2009

    we komen wel terug

    het is een mooi historisch hotel en wij voelen ons hierin thuis.

    6.4

    Natasja
    Overig november 2009

    Slechte bedden, matig hotel.

    Ligt heerlijk centraal.

    De bedden kraken bij iedere beweging. Housekeeping klopt 's morgens 2x aan terwijl er 'niet storen' briefje hangt. IJskoud in de badkamer.

    8.4


    Jonge paren juli 2009

    goed hotel met super ligging! vriendelijk en behulpzaam personeel.

    een mooie en ruime kamer, met uitzicht op het rembrandtplein.

    8.6

    JEROEN SOMMER
    Jonge paren juni 2009

    Prachtige tijd gehad, volgende keer blijven we langer!

    Aardig personeel, wij mochten zelfs onze goederen wat langer op de kamer laten liggen dan de uitboekingstijd. We hadden een kamer op de 4e verdieping met prachtig uitzicht op het Rembrandplein, precies zoals ik had gevraagd! Perfecte ligging van het hotel. TV en bad en lift was aanwezig.

    Wij hebben geen minpunten, als wij altijd zo\'n kamer kunnen verblijven met zulk mooi uitzicht, komen we zeker vaker terug!!!

    8.4

    TINEKE
    Vrienden mei 2009

    SUPER

    HEERLIJK CENTRAAL GELEGEN IN HET HARTJE VAN AMSTERDAM. WAT WIL JE MEER. MOOIE RUIME KAMERS EN BRAND SCHOON. ERG AARDIGE DAMES ACHTER DE BALIE.

    HET RESTAURANT ZAG ER EEN BEETJE VIES UIT. DE VLOER WAS GEWOON ECHT SMERIG.

    7.8

    Puangmanee
    Jonge paren november 2008

    voor amsterdam zeer goed hotel

    ligging, zeer schoon, vriendelijk

    lawaai van rembrandtplein

    4.0

    Teerlink
    Reizigers alleen oktober 2008

    niet voor herhaling vatbaar.

    schone kamer, vriendelijke balie personeel

    onvoldoende geluidsisolatie aan de pleinzijde, smerige produkten in de badkamer (zeep e.d.) overaktieve huishoudelijke dienst. \'s Morgens om 08.45 de kamer komen doen op zaterdag is bizar. Badkamer wat armoedig met roest bij de douchebak en de sporen van een handgreep in een tegelmuur.

    5.0

    Van Heezik
    Overig oktober 2008

    jammer dat de gegarandeerde boeking geen waarde bleek te hebben

    Het hotel was een bewuste keuze van mij, tijdig geboekt, en de bevestiging had ik ontvangen en geprint. Bij aankomst bleek het hotel overboekt en waren er alleen nog single-kamers... erg jammer dus. Wij verder \'overgelopen\'naar caransa.

    Caransa was prima, maar modern en strak. Graag hadden wij de sfeervolle ambiance van Schiller ervaren.

    7.0

    J. van Roessel
    Jonge paren oktober 2008

    minder dan verwacht

    de ligging is fantasties

    Niet wat ik gewend ben van de keten, de toilet was smerig op het balkon stond nog drank van vorige bezoekers en het was toe aan een opknapbeurt.

    Kaart Toon

    Rembrandtplein 26-36, 1017CV Amsterdam

    Voordelen van Hotels.nl

    • Beste prijsgarantie

      Dezelfde kamer ergens goedkoper? Geld terug! Lees meer

    • Geen verborgen kosten

      Transparante prijzen en duidelijke annuleringsvoorwaarden.Lees meer

    • Pas betalen in het hotel

      Mogelijk bij de meeste hotels.Lees meer