Profiteer van extra korting! Klik hier en bekijk onze unieke aanbiedingen.

Leonardo Hotel Lelystad City Center

Centrum, 5 minuten lopen van het station

7.5

90%

90% van de gasten raadt Leonardo Hotel Lelystad City Center aan.

Agoraweg 11, Lelystad Kaart

Calendar

Onze speciale aanbiedingen

Kamers


Hotel & Omgeving Verberg Toon

Hotel

Leonardo Hotel Lelystad City Center bevindt zich aan het Agoraplein en is omringd door winkeltjes en restaurants. Het hotel is zowel goed te bereiken met openbaar vervoer als met de auto. Op slechts 5 minuten lopen ligt station Lelystad Centrum, dat een directe treinverbinding heeft met Amsterdam en Schiphol. Tegenover het hotel kunnen gasten tegen een gunstig tarief parkeren in een garage. De snelweg is te bereiken in ongeveer 5 minuten.

De stijlvolle kamers in zwart-wit stijl bieden onder meer een bad met daarin een douche, toilet, föhn, (draadloos) internet, telefoon, kluisje, zitje en bureau. De suites beschikken daarnaast over een balkon met uitzicht over het centrum, koffie-en theefaciliteiten en airconditioning. Een strijkijzer- en plank, wekservice en een kinderbedje zijn op aanvraag. Op de eerste etage van het hotel bevinden zich enkele moderne vergaderzalen die zijn uitgerust met airconditioning en draadloos internet.

Omgeving

Het Aviodrome, de Bataviawerf en Bataviastad Outlet Shopping zijn leuke bezienswaardigheden voor het hele gezin die bovendien op korte afstand liggen van Leonardo Hotel Lelystad City Center. Liefhebbers van watersport en golf kunnen ook uitstekend terecht in Lelystad. Voor durfals is een bezoekje aan Walibi World in Biddinghuizen een aanrader. Relaxt een stuk lopen en vogels spotten kan in het prachtige natuurgebied Oostvaardersplassen. Of struin door het vissersdorpje Urk, dat op 20 minuten rijden ligt.

Eten en Drinken

In het ontbijtrestaurant op de eerste etage staat dagelijks een uitgebreid ontbijtbuffet klaar. Van maandag tot en met vrijdag kunnen gasten ontbijten van 06:30 tot 10:00 uur en in het weekend van 07:00 tot 11:00 uur. Het is ook mogelijk om een roomservice ontbijt te bestellen. Hiervoor geldt een toeslag. Op de eerste verdieping van het hotel geniet je van vlees, vis en vegetarische tapas en er is een uitgebreide wijn-, champagne- en cocktailkaart. Exqi's is dagelijks geopend tot 24:00 uur. Belangrijke (live) sportevenementen, zoals de Olympische Spelen en voetbalwedstrijden, worden op een groot scherm vertoond. In de bar en lounge op de eerste verdieping kan men terecht voor een ontbijt, een hapje of een drankje. Verder bevinden zich op de begane grond van het hotel twee restaurants. In het luxueuze 'Tasty Wok' restaurant kunnen gasten onbeperkt wokken voor een vriendelijke prijs. Het andere restaurant, Steak van de Keizer, biedt eenvoudige maar heerlijke gerechten, merendeels met vlees.

Faciliteiten en regels Verberg Toon
Hotelketen
Aantal kamers

86

Check-in

Vanaf 15:00 tot 22:00

Check-out

Vanaf 07:00 tot 11:00

Belangrijke informatie


  • De receptie is geopend tot 22:00 uur, daarna kan niet meer worden ingecheckt.

  • Bij aankomst wordt een borg in rekening gebracht van €30 per nacht. Deze wordt cash geïnd of via uw credit card. Bij checkout wordt deze verrekend met de openstaande rekening en wordt het restant aan u geretourneerd.

  • Het is niet mogelijk groepsboekingen te plaatsen via Hotels.nl.
    Wanneer er meer dan 9 kamers geboekt worden, kan deze niet worden geaccepteerd, of zullen er in overleg met het hotel andere voorwaarden en/of toeslagen van toepassing zijn.

Kinderen & extra bedden
  • Babybed: Op aanvraag / Op aanvraag

  • Kinderen/extra bedden: Een babybed voor kinderen tot 2 jaar kan gratis geplaatst worden.Voor kinderen t/m 11 jaar kan een extra bed worden geplaatst voor € 30 per nacht (incl. ontbijt). De kosten voor een bed voor oudere kinderen of volwassenen bedraagt € 25 per nacht (excl. ontbijt). Dit alles is op aanvraag. / Op aanvraag

  • Internet

    Gratis WiFi

    In het hotel kunnen gasten gratis gebruik maken van draadloos internet.

    Parkeren

    Het hotel heeft geen eigen parkeerplaats.

    Openbaar parkeren

    Openbaar Parkeren: Het hotel heeft geen eigen parkeerplaatsen. Tegenover het hotel is een openbare parkeergarage, waart je betaald kan parkeren met een maximaal dagtarief van €6,50. Daarnaast is er de mogelijkheid tegen betaling te parkeren in de bewaakte Waagpassage.

    Huisdieren

    Niet toegestaan

    Service
  • Airconditioning / Op aanvraag

  • Bagage-opslag

  • Familiekamers / Op aanvraag

  • Fax/kopieerapparaat / Op aanvraag

  • Groepen / Op aanvraag

  • Lift

  • Roomservice (€ 5,00 per item)

  • Vergaderzaal / Op aanvraag

  • Fietsen
  • Fietsenstalling

  • Fietsverhuur: Bij het hotel is het mogelijk om standaard fietsen te huren voor €15,00 per fiets voor 1 dag. Wanneer je kiest voor meerdere dagen, dan betaal je de 1e dag €15,00 per fiets en daarna €12,00 per fiets per dag. Het is ook mogelijk om de fiets voor 3 uur te huren voor €9,00 per fiets.

  • Ontbijt

    Ontbijt (€ 19,50 per persoon per nacht)

    Eten en Drinken
  • Bar

  • Frisdrank Automaat/ Verkoop bij de receptie

  • Lunchpakket (€ 8,50 per persoon) / Op aanvraag

  • Restaurant

  • Snacks automaat/ verkoop bij de receptie (€ 2,50 per stuk per dag)

  • Terras

  • Rookbeleid

    Het gehele hotel is rookvrij.

    Toegankelijkheid

    Mindervaliden kamers: Het hotel beschikt niet over kamers voor mindervaliden. Wel beschikt het hotel over 2 kamers met een inloopdouche (zonder bad). / Op aanvraag

    Algemene informatie

    Green Key certificaat

    Beoordelingen Verberg Toon
    7.5

    Beoordeeld door 440 gasten

    90% van de gasten beveelt dit hotel aan

    Prijs/kwaliteit

    7.4

    Hygiëne

    7.6

    Service

    7.5

    Comfort

    7.2

    Ligging

    7

    Hier vind je de meest recente beoordelingen van reizigers, die dit hotel hebben bezocht.

    7.2

    Tollens
    Oudere paren mei 2022

    Dagje Lelystad

    Lekker ontbijt

    Niet negatief maar vreemd, receptie onbemand rond 23 uur

    10

    Evert schuurman
    Reizigers alleen september 2021

    De ontvangst was goed geregeld

    Dat ik de eerste nacht gewekt werd door brandalarm Om dat ik dit wiekend aan geboden kreeg

    9.2


    Reizigers alleen januari 2021

    Relax

    Het was rustgevend

    Er was niet goed gedweild

    “Mijn tip: Ga met een lege mind zodat je lekker kan ontspannen ”

    5.6


    Reizigers alleen september 2020

    Informatie op website klopt niet

    Niet veel, veel wakker gelegen door lawaai van straat en ongewenste betaling methode.

    Er word een bullshit verhaal opgehangen dat vanwege corona niet contant kunt betalen aan de balie terwijl op de website dit wel vermeld word. Absolute onzin om geen contant te accepteren. Hiermee wordt niet discreet gehandeld en word mijn privacy geschonden. Ik wil dit helemaal niet op mijn rekening overzicht terug zien. Ik denk dat meer klanten dat zo kunnen ervaren.

    “Mijn tip: Zie boven, val me nooit meer lastig met toekomstige aanbiedingen. ”

    7.8

    Caroline de Bruijn samen met zus.
    Overig augustus 2020

    Fijn hotel in t centrum.

    Parkeergarage tegenover t hotel voor een leuk bedrag per 24 uur.

    Marktdag op zaterdag dat wisten we niet.

    “Mijn tip: Naast t hotel, een zeer goed restaurant. Steak van de Keijzer echt een aanrader. We hebben hier heerlijk gegeten.”

    6.6

    keeano hubbard
    Jonge paren januari 2020

    kleine kamer vond ik en me badkamer was erg vies

    bed was heel mooi schoon

    je krijgt 2 eenpersoons bedden dat is super vervelend.

    “Mijn tip: steak van de keijzer”

    8.4

    Catelijne Blekendaal
    Families met oudere kinderen januari 2020

    Beetje te duur

    de suite en hygiëne en ligging was echt top Ook de parkeergelegenheid

    tijdens avondeten was er iemand in de buurt om drinken te bestellen.. En het ontbijt was veel en veel te duur voor wat je kon krijgen. Dat doe ik nooit meer.

    8.4

    Renate Timmer
    Vrienden december 2019

    Prima hotel, met een perfecte ligging in het centrum.

    Het balkon, de koffie en thee voorziening, het grote bed, mooie zithoek, modern interieur, grote tv.

    Toen we om 17 uur aankwamen in het hotel moesten we nog een half uur wachten voordat we op de kamer konden, er moest nog een extra bed in worden gezet vanwege de late reservering. Dit terwijl wij op 18 augustus al hadden gereserveerd. Toen we een foto wilden maken zagen wij door de flits opeens lichaamssappen op het hoofd bord van het bed. We hebben dit zelf schoongemaakt. Onder het bed lagen lege flesjes water, niet van ons.

    “Mijn tip: Op de eerste etage bevindt zich een gezellige, rustige bar. De ligging midden in het centrum is perfect. ”

    6.0

    Hooiveld
    Families met jonge kinderen december 2019

    Redelijk hotel prijstechnisch aan de hoge kant

    Ligging in centrum lelystad. Parkeergarage voor de deur

    Kamers al wat ouder badkamer gedateerd. Personeel in restaurants Erg onpersoonlijk bij diner was gasheer erg jong en onervaren in horeca bij ontbuit geen personeel gezien receptie gaf niet volledig info tbv tijden restaurant prijzen naar ons inziens op dit niveau meer daan 20 te hoog

    “Mijn tip: Redelijk hotel voor door ries prijs kwaliteit ver uit elkaar zeker te duur voor wat je krijgt”

    8.6

    J.van Altvorst
    Jonge paren december 2019

    Fijn hotel .gunstige ligging in het centrum.

    We mochten een uurtje later uitchecken Een super fijne service

    Het ligbad is erg glad om te douchen

    “Mijn tip: Lekker op zaterdag naar de markt Leuke eetgelegenheden op loopafstand”

    6.8

    Ilonka
    Oudere paren november 2019

    Verouderd hotel met prima bedden

    Prima bedden

    Lawaai in de nacht

    “Mijn tip: Ga eten bij monica en winston”

    7.0

    Kokkkeler
    Oudere paren november 2019

    nabijheid in centrum

    9.0


    Oudere paren mei 2019

    overnachting

    Heerlijke bedden, mooie kamer. lekker uitgebreid ontbijt. vriendelijke bediening. gastvrije ontvangst.

    8.0


    Oudere paren januari 2019

    Goede ontvangst, vriendelijk personeel

    Geen min punten

    “Mijn tip: Corneel”

    6.0

    Sil
    Jonge paren januari 2019

    Dat er dicht bij het hotel mogelijkheid was om wat te eten

    het waren absoluut geen fijne bedden bij het ontbijt stond niemand van het hotel hebben dus lang moeten zoeken het ontbijt was niet echt vers brood was uitgedroogd, fruit was uitgedroogd, ei en het spek etc was niet meer echt warm

    4.0

    Westerbaan
    Vrienden november 2018

    Slecht hotel

    Mooie kamer

    Ik vind het echt een waardeloos hotel. Er zat schimmel in de badkamer, het bed is keihard en er is enorm veel lawaai. Slapen werd niet alleen lastig door het lawaai maar ook door de super harde bedden. Het is net of je op een houten plank ligt. Op zondag ochtend 07 00 is er boven ons al iemand aan het stofzuigen en als iemand een deur dicht gooit voel je het bijna na trillen in bed. Ook het personeel is niet zo snel of service gericht want we hebben 20 minuten bij de bar staan wachten tot ze ons kwamen helpen en zo ging het met het ontbijt ook. Ik ga dus nooit meer hier naar toe

    9.2

    Michanderoo
    Reizigers alleen november 2018

    Lekker rustig en dichtbij station.

    “Mijn tip: Gezellige restaurant”

    6.2

    anoniem
    Reizigers alleen juni 2018

    Vervangen van gebruikte handdoeken nog te veel moeite Housekeeping.

    Relatief rustig voor een Apollo hotel niet gehorig

    Ik had aanvankelijk voor 1 nacht geboekt. De volgende ochtend heb ik gevraagd of verlenging mogelijk was. Dat kon, ze had nog voldoende kamers. Na betaling heb ik mijn vuile was van de 7e aan de deurklink vastgemaakt met het kaartje ME TIME. Doordat ik vertrokken ben is de zak op de grond gevallen. Toen ik naar de receptie ging om bij te boeken was de schoonmaak al op mijn verdieping, ik heb ze gezien. sÁvonds lag de zak nog steeds op de grond. Ik dacht dat het schone handdoeken waren. Nee dus, gewoon niet meegenomen. En dat voor een hotel wat 114,- per nacht kost. Zonder ontbijdt...

    “Mijn tip: Neem zelf koffie mee of ga ontbijten in de stad, minibar wordt ook niet aangevuld. Neem ook eigen badproducten mee. Flessen douche badschuim zijn soms half leeg. Ik zou bijna zeggen, neem ook een ventilator mee. Het was er erg warm. Grote ramen maar geen zonwering en ook geen airco. (of stuk)”

    8.0

    Peter Baegen
    Reizigers alleen april 2018

    Geweldig goed hotel lekker genoten

    8 Geweldig goed hotel lekker genoten

    “Mijn tip: Niets”

    8.4

    andre van der veen
    Jonge paren november 2017

    Goed hotel met een goede ligging en vriendelijk personeel

    Vriendelijk personeel, duidelijk in de uitleg, zette kamers

    Geen negatieve ervaringen

    “Mijn tip: Vele diverse eetgelegenheden rondom het hotel te vinden, Het steakhouse ernaast is ons zeer goed bevallen bv”

    8.4

    Thijs Klappe
    Vrienden oktober 2017

    Een super goed hotel voor een lage prijs

    De service en de kamer waren erg goed

    Er was geen minibar

    “Mijn tip: Walibi en bataviastad zijn om de hoek. Dus neem daar zeker een kijkje”

    6.6

    Melanie van Boxtel
    Vrienden mei 2017

    Ontbijt voor 17,50 ERG duur voor wat je krijgt..

    Mooie schone hotel kamer

    3é bed wat op de kamer was bij gezet was keihard.. ligging van de kamer aan de kant van de markt die op gebouwd werd om 04 00...

    “Mijn tip: Uitgebreider ontbijt buffet. ”

    3.4

    jennifer ten broek
    Reizigers alleen juli 2016

    der was niks positief aan

    het bed lach niet echt lekker en de arco mogen juilie wel wat aan doen

    “Mijn tip: juilie moeten meer trapen nemen voor mensen die bang zijn voor liften en die niet met de lift durfen te gaan”

    8.2

    EBJ Hoebink
    Jonge paren april 2016

    prima uitvalsbasis in het centrum

    goede stevige matrassen, schone badkamer, goed ontbijtbuffet

    er zijn geen trsppen, uitzicht op een spuuglelijk plein

    8.6

    Janny Wolters
    Reizigers alleen december 2015

    Zeer vriendelijk personeel.

    Duur hotel voor lelystadse begrippen.

    Kaart Toon

    Agoraweg 11, 8224BZ Lelystad

    Voordelen van Hotels.nl

    • Beste prijsgarantie

      Dezelfde kamer ergens goedkoper? Geld terug! Lees meer

    • Geen verborgen kosten

      Transparante prijzen en duidelijke annuleringsvoorwaarden.Lees meer

    • Pas betalen in het hotel

      Mogelijk bij de meeste hotels.Lees meer