Profiteer van extra korting! Klik hier en bekijk onze unieke aanbiedingen.

Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam

7.9

93%

93% van de gasten raadt Fletcher Hotel Restaurant Loosdrecht-Amsterdam aan.

Oud Loosdrechtsedijk 253, Loosdrecht Kaart

7.9

Beoordeeld door 299 gasten

Gratis WiFi

Beste prijsgarantie

Geen verborgen kosten

"Goede ontvangst....kamer met uitzicht op het meet...lekker eten...vriendelijk personeel.. Fijn verblijf gehad"

Huysmans

Onze speciale aanbiedingen

Kamers


Hotel & Omgeving Verberg Toon

Hotel

Direct aan het water van de Loosdrechtse Plassen overnacht u in het luxe Fletcher HotelRestaurant Loosdrecht - Amsterdam. In de zomermaanden is het terras aan de waterkant geopend. Volop genieten van natuur en buitenlucht kan bij uitstek in deze omgeving. Het hotel biedt moderne faciliteiten in een gezellige accommodatie.

De hotelkamers beschikken allen over een badkamer met toilet en douche, of bad. U kunt gebruikmaken van de draadloze internetfaciliteiten, de wasservice en roomservice. Bovendien heeft elke kamer een televisie en een telefoon.

Bij het hotel kunt u fietsen huren, of een zeilboot. Hiermee kunt u de omgeving rondom de plassen verkennen, of juist het water op. Ook voor zakelijke reizigers biedt het hotel de nodige faciliteiten.

Omgeving

De omgeving rond het hotel wordt gekenmerkt door water en weilanden. De Loosdrechtse Plassen kunt u per boot verkennen. Ook de Vecht stroomt door het gebied. De Utrechtse Heuvelrug met zijn bossen en pittoreske dorpjes en landgoederen ligt tevens op een steenworp afstand. Het stadsleven kunt u proeven in zowel Amsterdam als Utrecht. U bent slechts een half uur rijden verwijderd van deze bruisende steden.

Eten en Drinken

Het ontbijtbuffet wordt van maandag t/m vrijdag geserveerd van 07:00 tot 10:00 uur en op zaterdag en zondag van 08:00 tot 10:30 uur. Restaurant Marina Lounge Loosdrecht is iedere dag geopend van 11:00 tot 21:00 uur. U wordt geadviseerd een tafel te reserveren.

Faciliteiten en regels Verberg Toon
Hotelketen
Aantal kamers

67

Check-in

Vanaf 15:00 tot 00:00

Check-out

Vanaf 00:00 tot 11:00

Kinderen & extra bedden
  • Babybed / Op aanvraag

  • Kinderen/extra bedden: Voor kinderen t/m 3 jaar kan een babybed worden geplaatst voor € 10,- per nacht. Voor oudere kinderen en volwassenen kost het plaatsen van een extra bed € 35,- per nacht inclusief ontbijt en € 25,- per nacht exclusief ontbijt. Het plaatsen van een babybed of extra bed is op aanvraag.

  • Internet

    Gratis WiFi

    In het hotel kunnen gasten gratis gebruik maken van draadloos internet.

    Parkeren
  • Parkeerplaats: Het hotel beschikt over eigen parkeerplaatsen. De kosten bedragen €7,50 per dag.

  • Elektr. auto oplaadpunt

  • Huisdieren

    Huisdieren zijn toegestaan: - Maximaal twee kleine honden (tot en met kniehoogte) zijn van harte welkom tegen een vergoeding van €15,00 per hond per nacht.

    - Honden zijn enkel op aanvraag toegestaan in de Tweepersoonskamer Comfort, mits ze niet blaffen als ze door hun baasje alleen worden gelaten.

    - Het is niet toegestaan uw hond op het bed te laten liggen. Gebeurt dit toch dan staat hier een vergoeding van € 25,- tegenover, wegens chemische reiniging.

    - In het hotel, op het parkeerterrein, op het terras en in de tuin dienen honden altijd aangelijnd te zijn.

    - Honden zijn niet toegestaan in het restaurant, wel zijn honden welkom in de lounge gedurende het ontbijt en diner. / Op aanvraag

    Service
  • 24-uurs receptie

  • Bagage-opslag

  • Business center

  • Fax/kopieerapparaat

  • Lift

  • Lounge

  • Stomerij

  • Vergaderzaal

  • Fietsen
  • Fietsenstalling

  • Fietsverhuur

  • Elektr. fiets oplaadpunt

  • Ontbijt

    Ontbijt (€ 17,50 per persoon per nacht)

    Eten en Drinken
  • Bar

  • Frisdrank Automaat/ Verkoop bij de receptie

  • Restaurant

  • Snacks automaat/ verkoop bij de receptie

  • Terras

  • Rookbeleid

    Het gehele hotel is rookvrij.

    Algemene informatie

    Green Key certificaat

    Beoordelingen Verberg Toon
    7.9

    Beoordeeld door 299 gasten

    93% van de gasten beveelt dit hotel aan

    Prijs/kwaliteit

    7.5

    Hygiëne

    7.6

    Service

    7.7

    Comfort

    7.5

    Ligging

    8

    Hier vind je de meest recente beoordelingen van reizigers, die dit hotel hebben bezocht.

    7.6

    Rita
    Oudere paren december 2019

    Goed hotel

    Ruime kamer, mooi uitzicht, fijne bedden, heerlijk ontbijt in de serre

    Een inbouwkast in de slaapkamer die niet was afgewerkt., bevatte zooi. In douche lag scheermesje van vorige bezoeker, douchevloer niet gereinigd voordat wij kwamen

    “Mijn tip: Tip zorg dat je inbouwkast afsluit voor gasten. ”

    6.8

    Aleksandra Dubajic
    Overig augustus 2019

    Bij aankomst was betaling niet verwerkt, en moest nog een keer betalen

    De volgende ochtend zou de andere medewerker het in orde maken. Ook, hoefden we van hem de geleende strijkplank en strijkbout niet naar de receptie te brengen maar in de kamer te laten.

    Na een paar keer tevergeefs naar de receptie bellen, ging ik Maar zelf naar beneden om een strijkbout te vragen. Restaurant sluit om 21 00. Pizza laten bezorgen. Aangekoekt vuil in de badkuip. Ook geen bittergarnituur of hapjes na sluitingstijd restaurant. We hadden zo een honger

    “Mijn tip: Ontbijt is goed. Ook de drankjes in de lounge zagen er lekker uit.”

    3.2


    Reizigers alleen juni 2019

    Slecht echt vieze kamer kapotbed .geboekt met balkon.geen balkon

    Ontbijt lekker Vriendelijk pers.echt vieze kamer en badkamer

    Echt vieze kamer en badkamer Kapot bed Wel jammer dat personeel niet mee wilde kijkken.. Snap echt niet .en geloof ook niet dat er een schoonmaakster is geweest ..te gek voor woorden.. Je zou nooit meer hotel boeken brrr

    “Mijn tip: Mooie fiets routes”

    4.0

    Ronald
    Oudere paren augustus 2018

    Een veel te dure kamer ( 188,00 ) per nacht voor wat je krijgt.

    De service die we kregen na onze klachten was keurig in orde. Er werd naar ons geluisterd en ook naar gehandeld. We mogen nog een keer gratis naar een hotel naar keuze overnachten. Jammer dat het hotel wat we direct uitkozen niet mag. Namelijk Fletcher Amsterdam. De ligging was mooi, aan het water. Prachtig uitzicht.

    De kamer was geboekt naar aanleiding van de nieuwe foto s van de gerenoveerde kamers. De kamer die wij kregen was niet gerenoveerd en ronduit smerig. De bedden waren doorgezakt, waarvan je rugklachten over hield. Nog nooit eerder bij Fletcher geweest, maar zoals Mirna de hotels aanprijst, zat ze er hier goed naast. Het ontbijt was karig, geen lekker gebakken eitje. Scrumbled egg wat al een tijd in de warmhoud bak lag. Nee, al met al geen hotel om naar terug te keren.

    “Mijn tip: Neem eerst contact met hotel op of je een gerenoveerde kamer hebt geboekt. Anders valt het zo vies tegen.”

    9.0

    Huysmans
    Reizigers alleen juli 2018

    aangenaam verblijf aan de Loosdrechtse plassen...super leuk...

    Goede ontvangst....kamer met uitzicht op het meet...lekker eten...vriendelijk personeel.. Fijn verblijf gehad

    Alles was verzorgd en fijn... Misschien een vraagje. Mogelijkheid om ijskastje op de kamer.. Voor de rest...alles tip top

    7.0


    Reizigers alleen juli 2018

    Erg mooie ligging

    Terras lagen s avonds al bonnetjes op de grond volgende ochtend nog,balkonnetje lagen peuken

    7.2

    marcel
    Reizigers alleen maart 2018

    mooie ligging

    top ontbijt

    was verbouwing gaande

    “Mijn tip: goede ligging”

    9.4

    Jenneke van Zwol
    Overig februari 2018

    Top hotel

    Ontbijt was prima

    Geen

    10

    Linda Neeleman
    Oudere paren februari 2018

    Goed hotel, gelegen op een prachtige locatie

    Een mooie ruime kamer met eigen balkon. Goed bed, lekkere douche, koffie op de kamer, mooi uitzicht

    Geen minpunten

    5.4

    Jolanda van Oijen-Weijgertze
    Families met oudere kinderen februari 2018

    fletcher hotel

    de ligging van t hotel

    lift kapot die al weken kapot is.Parkeerplekken aan de krappe kant.savonds alleen koud water.Schoonmaak matig w.c niet schoon tafelpoot vol stof vlekken plafond en vloerbedekking

    7.2

    Elvira Hillesum
    Jonge paren februari 2018

    verouderd hotel, gehorige kamers, eten en uitzicht wel erg erg goed

    lekker eten

    erg dunne muren, je hoort echt ALLES van de buren en van op de gang. Bedden beginnen wat door te zakken. Gescheurd gordijn, niet bepaald presentabel

    “Mijn tip: hotel mag water beter onderhouden opgeknapt worden ”

    3.4

    rinske klinge
    Oudere paren februari 2018

    Geen 3 sterren hotel waardig

    Sorry , niets

    Lift was zaterdag bij aankomst al stuk en bij het verlaten van het hotel nog niet gerepareerd. Het bed was aan de linkerkant doorgezakt en er hing onder aan het eind van het bed iets van het matras uit...de stoel bij het raam zat een vieze rode vlek in. Het overgordijn aan de de rechterkant zaten allemaal vieze witte vlekken op ik denk zelf iets van melk of yoghurt.. het linker overgordijn zat onderin een scheur en aan de onderkant gerafeld ... in het ligbad op de bodem zat een donkere grijsachtige waas.. het ontbijt slecht.. oud bruinbrood beleg te lang op moeten wachten tot het bijgevuld

    “Mijn tip: Ook de sinasappelsap was zo vies gewoon uit een goedkoop pak.. een aantal keren moeten vragen of er nog wat bijgevuld werd. sorry ik kan echt niet positief voor de toekomstige gasten het hotel aanraden ”

    6.4

    Desiree
    Jonge paren februari 2018

    Gekozen vanwege de ligging

    Het uitzicht vanuit het restaurant was prachtig, heerlijk zitten borrelen Op zondagochtend konden we na 10 uur nog ontbijten terwijl het eigenlijk maar tot 10 was, erg relaxt.

    We voelden ons niet welkom, weinig gastvrij ontvangen. De kamer was ruim maar niet schoon en de bedden waren slordig opgemaakt. We hadden niet de goede afstandsbediening bij de TV en kartonnen bekertjes op de badkamer. Bar was dicht, heel irritant

    “Mijn tip: Prima uitvalsbasis als je een feestje hebt in Beachclub Ottenhome bv.”

    7.6

    Joris Borgonjen
    Jonge paren februari 2018

    Prima hotel voor bezoek Amsterdam en omgeving

    Ruime kamers en erg fijn bed. Ligging, parkeermogelijkheden en ontbijt zijn prima.

    Douchekop is als in een openbaar zwembad. Ligbad is fijn maar het douchen minder.

    “Mijn tip: -”

    7.6

    Joris Borgonjen
    Jonge paren februari 2018

    Prima hotel voor bezoek Amsterdam en omgeving

    Ruime kamers en erg fijn bed. Ligging, parkeermogelijkheden en ontbijt zijn prima.

    Douchekop is als in een openbaar zwembad. Ligbad is fijn maar het douchen minder.

    “Mijn tip: -”

    7.0

    Annemarie Janssen-van Hal
    Oudere paren februari 2018

    De vriendelijke baliemedewerkers

    Mijn man heeft een paar weken een nieuwe knie gekregen en kon vanwege de pijn nog niet goed lopen, we hadden bij het boeken.er rekening mee gehouden dat er een lift in het hotel was, maar nee..de lift was buiten gebruik Voor mijn man was het dus HEEL erg pijnlijk dat hij steeds 4 trappen moest lopen, er was géén alternatief Met veel pijn in zijn knie heeft hij het hotel de volgende dag verlaten, dus wat een ontspannen verblijf had moeten zijn, is een pijnlijk verblijf geworden. Jammer dat we er niet genoeg van hebben kunnen genieten

    7.0

    Ton Litjens
    Oudere paren januari 2018

    Mooie ligging in prachtige omgeving en goede uitvalsbasis.

    Ligging aan de Loosdrechtse Plassen Ontvangst

    In een mail aan het hotel heb ik al laten weten, dat de service matig was handdoeken, tissues, koffie op kamer, kartonnen bekertjes werden niet aangevuld. We verbleven 3 nachten in dit hotel.Dit vonden we erg karig. Bovendien was her erg koud, zowel in de kamer als in het restaurant, we kregen een kacheltje tegen de kou op onze kamer.

    “Mijn tip: Loetje in Breukelen, vriendelijke ontvangst, leuk zitten en heerlijk eten ”

    8.0

    Walther Brinkhaus
    Oudere paren januari 2018

    Goede ontvangst en service

    Heel attent en vriendelijk personeel

    Alles was goed in orde, alleen het achterstallig onderhoud van gebouw viel mij wel op.

    “Mijn tip: Nog lekker gegeten bij in de Watertuin , slechts op 5 minuten loopafstand.”

    8.0

    H. Kras
    Reizigers alleen januari 2018

    Het is een goed hotel. volgende keer kom ik graag weer terug

    mooi en heerlijk ontbijtbuffet, kamer was erg netjes, personeel vriendelijk,

    In het donker kwam ik aan bij het hotel, het was zeer slecht te vinden waar het hotel was. Bord van het hotel echt niet duidelijk genoeg. Er is zoveel langs de weg om goed te kijken waar het hotel is, vlaggen en borden van bedrijven ect. Ik miste een duidelijk bord van het hotel

    6.2

    v d sluis
    Jonge paren december 2017

    Mooi uitzicht vanuit het restaurant. Ruime kamer

    Betaald parkeren vonden wij niet echt gastvrij. Veel achterstallig onderhoud aan het hotel. Matig ontbijt. Erg gehorig.

    9.4


    Reizigers alleen december 2017

    fijn hotel

    het vriendelijke zeer behulpzame personeel. Lekker bed. ruime kamer. Hond mocht mee ook naar diner ontbijt in gescheiden ruimte. Erg gastvrij allemaal. Ook voor honden

    “Mijn tip: Erg dicht bij Amsterdam of in het bos. prima aan te rijden zelfs met pak sneeuw. Indien je er heen gaat met een hond is het moeilijk om hem haar ter plekke uit te laten. Stukje met de auto en je zit zo in het bos, waar ze los mogen (Lage Vuursche) ”

    6.4

    Teunis Wijker
    Reizigers alleen augustus 2017

    Slechte gastvrijheid

    Ligging aan het water

    Om 22.00 werden we met z n allen ( ca. 12 personen) uit het restaurant gezet om verder maar in de lobby te zitten en eventuele drankjes bij de receptie te bestellen. Wat een slechte gastvrijheid. Van de ca 12 electrische fietsen waren er twee die het nog enigzins deden. Zeer oude fietsen. Van een van de twee heb ik zelf de remmen improvisorisch hersteld. Mijn vrouw bestelde bij het diner kabeljauw als hoodgerecht..... bleek een herl klein stukje te zijn van 5 x 5 cm met voor de rest venkel e

    “Mijn tip: Trek zelf uw conclusie uit mijn commentaar.”

    7.0

    A.C. Flierman
    Oudere paren juni 2017

    de ligging

    Diner duur voor wat je krijgt

    “Mijn tip: Bij de Otter kun je lekker dineren”

    4.8

    J. Mulder
    Jonge paren mei 2017

    Waardeloos

    Ontbijt.

    Zeer warme kamer ondanks de gehele nacht draaiende airco, beperkt water uit de douchekraan, bedden die uit elkaar schuiven, te zachte matrassen, dramatisch slecht eten (prijs kwaliteit en bediening die of niet langskomt of e.e.a. vergeet. Vieze tafels op het buitenterras. Ongelooflijk slecht. Ranzige toiletten. En tenslotte nog een deuk in mijn auto toe (breedte van de parkeerplaats is natuurlijk veel te smal )

    “Mijn tip: Omgeving is prima. Tip is om dit hotel niet te bezoeken. ”

    7.2


    Jonge paren maart 2017

    Geen winterlocatie

    Mooie ligging aan het water. Ontbijt was goed.

    Gedateerd hotel. Schilderwerk cq opknapbeurt is hard nodig. Betaald parkeren p dag bij niet boeken via hun eigen site komt vreemd over. Koelkast out-of-order. Schuifpui kon niet op slot. 2 kastdeuren scheef. Bar zou volgens brochure in kamer 23 uur sluiten Vlg. los papier 22 uur. En tenslotte ging het kamerslot niet meer open ook niet na nieuwe batterijen en pasje opnieuw activeren. Dus steeds iemand halen om de kamer te openen. Maar ze zijn net overgenomen door Fletcher dus er is hoop op invest

    “Mijn tip: In de zomer zal het vast levendig zijn hier. In de winterperiode een zeer saai dorp.”

    Kaart Toon

    Oud Loosdrechtsedijk , 1231LZ Loosdrecht

    Voordelen van Hotels.nl

    • Beste prijsgarantie

      Dezelfde kamer ergens goedkoper? Geld terug! Lees meer

    • Geen verborgen kosten

      Transparante prijzen en duidelijke annuleringsvoorwaarden.Lees meer

    • Pas betalen in het hotel

      Mogelijk bij de meeste hotels.Lees meer