Profiteer van extra korting! Klik hier en bekijk onze unieke aanbiedingen.

Inntel Hotels Rotterdam Centre

8

Leuvehaven 80, Rotterdam Kaart

Calendar

Onze speciale aanbiedingen

Kamers


Hotel & Omgeving Verberg Toon

Hotel

Het design Inntel Hotels Rotterdam Centre ligt in het centrum van Rotterdam aan het water en aan de voet van de Erasmusbrug. De inrichting en locatie van het hotel zijn zo uniek dat dit hotel een echte aanrader is of u nu Rotterdam wilt bezichtigen of een zakelijke bespreking heeft. Het winkelgebied en alle toeristische attracties zijn op loopafstand. Een tramhalte en metrostation bevinden zich vlak voor de deur. Hier vandaan kunt u gemakkelijk het Centraal Station, Ahoy of het WTC bereiken. Het hotel beschikt over 265 kamers die zich het beste laten omschrijven als modern, comfortabel en van alle gemakken voorzien. De City View- en Waterfront kamers beschikken onder andere over airconditioning, safe, minibar, zitje en gratis draadloos internet. Naast deze kamers zijn er ook extra luxe designkamers aanwezig. Deze kamers bevinden zich in de Panoramatoren en zijn fraai ingericht met Italiaanse verlichting, design meubels, flatscreen televisie, parketvloer, laptopsafe, badjassen en koffie- en theefaciliteiten. De badkamers hebben allemaal daglicht en zijn veelal voorzien van een bad met aparte douche.Op de achtste verdieping bevindt zich het Health & Wellness Centre met zwembad, sauna en fitness faciliteiten. Gasten van het hotel kunnen hier gratis gebruik van maken.

Omgeving

Op 10 minuten loopafstand van Inntel Hotels Rotterdam Centre vindt u het centrum van Rotterdam en direct voor de deur zijn een metrostation en tramhalte. Interessante attracties zoals het Maritiem Museum, de Euromast, de Kubuswoningen, Museum Boijmans Van Beuningen en de Kunsthal liggen allemaal op loopafstand van het hotel. De medewerkers van de receptie assisteren u graag bij het kopen van tickets. Voor een avondje uit kunt u terecht in een van de restaurants in het Westelijk Handelsterrein of de Oude Haven of een van de discotheken in de buurt.

Eten en Drinken

Terwijl u de schepen ziet passeren, geniet u van een luxe ontbijtbuffet met bubbels in restaurant 'Aan het Water'. Van maandag tot en met vrijdag is dit mogelijk van 06:30 tot 10:00 uur en op zaterdag en zondag van 07:00 tot 11:30 uur. U kunt hier ook terecht voor een belangrijke zakelijke lunch of een romantisch diner voor twee. In de trendy bar en brasserie 'Water' kunt u op elk moment van de dag gezellig borrelen of informeel dineren terwijl u geniet van het adembenemende uitzicht.

Faciliteiten en regels Verberg Toon
Hotelketen
Aantal kamers

265

Check-in

Vanaf 15:00 tot 00:00

Check-out

Vanaf 00:00 tot 12:00

Belangrijke informatie


  • Bij gebruik van GPS systemen naar het hotel: voer 'Schiedamsedijk 140' in.

  • Let op: Voor aankomst zal er van de opgegeven creditcard, een autorisatie worden genomen gelijk aan de totale reserveringswaarde. Bij het inchecken zal er een extra autorisatie worden genomen als borg voor o.a. minibar en bar rekeningen. Ongeveer 10 dagen na vertrek zal deze autorisatie door uw bank weer worden opgeheven.

  • Indien u niet over een creditcard beschikt, wordt u bij het inchecken verzocht €150 borg per kamer en een vooruitbetaling van de totale kosten te voldoen.


Alle gasten dienen ouder te zijn dan 18 jaar. De minimumleeftijd om in te kunnen checken is 18 jaar. Kinderen jonger dan 18 jaar mogen alleen in dit hotel verblijven onder begeleiding van een verblijvende ouder of voogd

Kinderen & extra bedden

Kinderen/extra bedden: Maximaal 1 kind tot 12 jaar kan gratis in de kamer van de ouders verblijven, inclusief ontbijt. In de familiekamer kunnen twee volwassenen met twee kinderen tot 12 jaar verblijven (kamer met tussendeur). Een extra bed kan op aanvraag worden geplaatst voor €20 per nacht.
LET OP!!!! In de City View Kamer en in de Waterfront kamer kunnen maximaal twee personen overnachten.

Internet
  • Computer (openbaar)

  • Gratis WiFi

    In het hotel kunnen gasten gratis gebruik maken van draadloos internet.

  • Parkeren

    Het hotel heeft geen eigen parkeerplaats.

    Openbaar parkeren

    Openbaar Parkeren: Parkeren direct bij het hotel is niet mogelijk. Parkeren kan in één van de twee ruime en moderne parkeergarages Erasmusbrug, gelegen tegenover het hotel (ca. € 20,- per 24 uur):

    (1) Parkeergarage Erasmusbrug - Erasmusbrug (GPS: Gedempte Zalmhaven)
    (2) Parkeergarage Erasmusbrug - Boompjes (GPS: Terwenakker)

    Huisdieren

    Niet toegestaan

    Service
  • 24-uurs receptie

  • Airconditioning

  • Bagage-opslag

  • Lift

  • Roomservice

  • Vergaderzaal

  • Wasserij

  • Fietsen

    Fietsverhuur

    Wellness/Fitness

    Binnenzwembad

    Ontbijt

    Ontbijt (€ 24,50 per persoon per nacht)

    Eten en Drinken
  • Bar

  • Restaurant

  • Terras

  • Rookbeleid

    Het gehele hotel is rookvrij.

    Algemene informatie
  • Feestzaal

  • Green Key certificaat

  • Beoordelingen Verberg Toon
    8

    Beoordeeld door 5 gasten

    0% van de gasten beveelt dit hotel aan

    Prijs/kwaliteit

    8

    Hygiëne

    8

    Service

    6.4

    Comfort

    7.8

    Ligging

    9

    Hier vind je de meest recente beoordelingen van reizigers, die dit hotel hebben bezocht.

    8.8

    Shano ramadan
    Reizigers alleen september 2021

    Geweldige kamer

    Mooie kamer lekkere uitzicht alles was wel heel comfortabel

    Hele kleine sauna

    8.2

    Lisette
    Jonge paren augustus 2021

    Heerlijk hotel

    Mooi modern en luxe hotel, op een ideale plek. Het ontbijt was hee uitgebreid met zelfs live cooking De kamer zag er modern en heel netjes uit, alleen we lagen heel vast in het bed waardoor we na een paar nachten een beetje stijfjes wakker werden. We hadden prachtig uitzicht vanaf de kamer. De sauna en het bad bij de kamer waren heerlijk maar de sauna wordt niet super heet. Op de tv zat een uitgebreid zenderpakket voor het avondje dat we lekker op de hotelkamer bleven, je moet zelf wel de gids op internet opzoeken. De service van de medewerkers was ook goed en iedereen was heel vriendelijk.

    De privé sauna werd niet super warm. Verder geen negatieve punten.

    “Mijn tip: De water taxi Bij het hotel zit een opstap plaats. Online even reserveren en je bent ergens anders in no time. Het is echt een attractie, dat je een keer moet meemaken als je in Rotterdam bent.”

    5.8

    H. Prijs M de Herder
    Reizigers alleen augustus 2021

    Ondanks een paar minpunten toch een fijn hotel

    Uitgebreid ontbijt.

    Geen badjas en slippers op de kamer. Gebeld maar wordt niet opgenomen. Lange rij bij de receptie,dus nu maar geen gebruik van zwembad kunnen nemen. Bij het reserveren van het restaurant niet medegedeeld dat het restaurant Water gesloten is . Nu moesten wij in het veel duurdere restaurant van Mainport dineren.Slechte service

    8.8

    Sylvia
    Oudere paren juni 2021

    Uutstekend

    Uitzicht vanuit de hotelkamer Panorama erasmusbrug

    Geen minpunt

    “Mijn tip: Lekker gegeten bij rodeo kop van zuid”

    8.2

    Pole
    Jonge paren juni 2021

    Heerlijk centraal tegen over de iconische Erasmus brug.

    De ligging van het hotel. Heerlijk ontbijt en de extra faciliteiten zoals wellness, zwembad en fitness. Dit alles op de 8e verdieping met schitterend uitzicht over indrukwekkend Rotterdam.

    Personeel was slecht voorbereid en slecht opgeleid.

    “Mijn tip: Restaurant Langoest. Heerlijk vis restaurant met vlotte vriendelijke bediening. ”

    7.6

    Jirmedys Heiland
    Jonge paren november 2020

    Ontspanning

    Ik vond eigenlijk verder alles positief. De receptie was erg behulpzaam en informerend. Gezien de omstandigheden en maatregelen heb ik heerlijk uit kunnen rusten en kunnen genieten van het geweldige uitzicht. De service was perfect als ik ergens om vroeg kwamen zij het vrijwel meteen brengen. Er was mogelijkheid om zelf eten te laten bezorgen.

    Dat de kamer en badkamer minder groot was dan dat wij hadden geboekt. Wij hadden namelijk ook geboekt voor de ruimte. Het water liep uit de badkamer naar de slaapkamer richting een stopcontact wat in de vloer zat We waren net optijd om het te voorkomen, maar vind wel dat hier minder goed over na was gedacht. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als het water in de stopcontact terecht was gekomen.

    “Mijn tip: Privacy, ontspanning en een goed gelegen hotel in Rotterdam. ”

    6.8


    Reizigers alleen november 2020

    Upgrade gehad naar mainport hotel

    De locatie is super mooi uitzicht vooral savonds super gezellig met de lampjes

    We hadden een upgrade gekregen van de 4 naar de 5 ster hotel dus de kamer viel best wel tegen geen panorama uitzicht wat we hadden geboekt Wegens corona wilde we eten in hotel maar dat was al volgeboekt maar dat konden we niet weten omdat we een dag daarvoor pas de upgrade hadden gekregen Ook verwacht je dat een 5ster hotel er spik en span uit zou zien nou nee koffieapparaat had schimmel de sauna die we op de kamer zat wat we door corona tijd hadden geboekt zat vol zwarte schimmel dus hebben we geen gebruik van kunnen maken maar natuurlijk wel voor betaald

    “Mijn tip: Locatie super ontbijt super maar verder lastig vindt het geen 5 ster en waard Zal ik het aanbevelen ja en nee ”

    8.0

    Twan de groot
    Jonge paren oktober 2020

    We kregen een gratis upgrade van 4 na 5

    Hele mooie kamer met alles erin wat je nodig hebt voor een nachtje weg

    8.0

    Twan de groot
    Jonge paren oktober 2020

    We kregen een gratis upgrade van 4 na 5

    Hele mooie kamer met alles erin wat je nodig hebt voor een nachtje weg

    8.0

    Twan de groot
    Jonge paren oktober 2020

    We kregen een gratis upgrade van 4 na 5

    Hele mooie kamer met alles erin wat je nodig hebt voor een nachtje weg

    8.0

    Twan de groot
    Jonge paren oktober 2020

    We kregen een gratis upgrade van 4 na 5

    Hele mooie kamer met alles erin wat je nodig hebt voor een nachtje weg

    7.6

    Mitchell
    Jonge paren september 2020

    Tegenvaller

    De ligging is perfect, de kamers zien er netjes en luxe uit

    De kamer was niet op tijd klaar, het bed was doorgezakt, de airco was kapot en dat hoorde wij pas bij het uitchecken. Het ontbijt viel erg tegen. De kamers zijn ook erg gehorig. Al om al hadden wij veel meer verwacht van een 5 sterrenhotel.

    5.6

    Evelyn van der Oest
    Jonge paren augustus 2020

    Oplichting hotel Intel - hygiëne mainport

    De receptioniste, Candy van mainport. Begripvol.

    Ik kreeg een gratis upgrade. Dit hield in dat ik niet kreeg wat ik geboekt had. Het hotel was al sinds corona gesloten. Ik boekte iets wat niet bestond. Daarna werd mij in plaats van een suite een kleinere kamer aangeboden. Na een stevig gesprek kreeg ik iets wat er op leek. Bij aankomst in de kamer lagen er scherven, een lachgas patroon, kaarsvet op vloer en hottub, schimmel in de badkamer, overal stof, spinnenwebben, gele aanslag in tub en wasbak. Na melding was er met de Franse slag gestofzuigd. Ook de badjassen waren kapot. Na nogmaals een melding hebben ze proberen te compenseren.

    “Mijn tip: Geen. Niet boeken. In deze tijd van corona is er echt niet conform afspraken hygiënisch schoon gemaakt of ontsmet. Normaal schoonmaken was er niet eens bij. Al een lange tijd niet. Anders had ik geen schimmel in de badkamer gehad die je grotendeels met de handdoek eraf kon poetsen. Geen extra toilet papier, 1 rol. Alles waarvoor mainport zou moeten staan als 5 sterren hotel, in eerste plaats normale hygiëne, was er niet. Heerlijke ontspanning wat ze aangaven was er niet bij. Ze zouden zich moeten schamen. Liever een 1 sterren hotel die fatsoenlijk schoon was gemaakt. ”

    10

    Beckers
    Jonge paren maart 2020

    Super hotel

    - Super personeel, heeft zelfs uitgelegd waar je lekker kon gaan eten. Op de plattegrond laten zien waar je heen moest gaan als je bijvoorbeeld wilde shoppen. - Super, om lekker te kunnen ontspannen in het zwembad. Ook hier was alles netjes. - Ik was het weekend jarig, die dag hebben we (vriend en ik) samen een gratis drankje gekregen. Dit was erg leuk. Mijn verjaardagsweekend in het hotel was erg goed bevallen. - Zelf zijn we nu 3x in een Intell hotel geweest en dit is ons alle 3 de keren heel goed bevallen.

    -

    “Mijn tip: -”

    8.0

    G. Isik
    Reizigers alleen maart 2020

    Goed hotel met top personeel

    Personeel is top

    De niet gerenoveerde kamers, 244 stonk naar sigaretten. Verder zwembad is klein

    8.2

    Anita
    Oudere paren februari 2020

    Prima verblijf gehad

    De ligging van hotelde service van het hotel. Het ontbijt was echt super. De kamer was schoon.

    Geen

    8.0

    Vos
    Jonge paren februari 2020

    Uitstekend hotel voor weekendje Rotterdam

    -Ligging hotel ten opzichten van de stad -Ontbijt -kamer uitzicht

    Geen

    6.2

    Lassche
    Jonge paren februari 2020

    Kwaliteit prijs verhouding en Hygiëne

    Het uitzicht van de kamer was geweldig en er was door mijn dochter rozenblaadjes geregeld, dit was netjes gedaan. Ontvangst bij In-check was netjes.

    Bij aankomst in kamer lag er een hele vieze handdoek opgevouwen, hadden wij maar 1 set badslippers voor 2 personen. Toen ik in de avond koffie wilde maken werkte het apparaat niet. Ik had een kamer met ontbijt, deze wilde ik op de kamer geserveerd, echter moest ik daar extra voor betalen. Aangezien ik de Panorama Junior Suite Prive Sauna kamer had die al redelijk geprijsd was, mocht deze service er wel bij in zitten.

    “Mijn tip: Afhankelijk de prijs van de kamer, service voor ontbijt op kamer bij prijs in, rest van roomservice uiteraard wel belasten Zorg dragen dat apparatuur naar behoren werkt en dat er geen kleine dingen vergeten worden.. keuze knop hotel aanbevelen een misschien keuze bij zetten. Ik weet niet of ik Inntel hotel Rotterdam aan zou bevelen, afhankelijk waarom mensen een kamer huren denk ik Ik had de kamer om een huwelijksaanzoek te doen en dan vind ik de prijs kwaliteit matig.... Deze info heb ik ook bij het hotel achtergelaten... Ik heb hem op nee gezet, aangezien ik geen misschien keuze kan maken.”

    8.0

    Carola
    Jonge paren januari 2020

    Prima hotek

    Fijne ligging, lekker ontbijt

    Turks stoombad werkte niet goed

    7.6

    Mirlette
    Jonge paren december 2019

    van teleurstelling naar upgrade

    We waren absoluut niet tevreden met de kamer die we kregen, kregen een andere kamer aangeboden die beter zou zijn, eerst tegen betaling, maar daar waren we niet mee eens want we voelde ons misleid. We kregen de upgrade uiteindelijke gratis en excuses werden aangeboden. Was prima afgehandeld.

    Hotel was geboekt via een externe partij, bij aankomst leek de kamer totaal niet als op de foto. De kamer was heel klein, de ramen waren helemaal bekrast, stukken verf van de muren naast het bed, voor twee personen leek die kamer te klein. Bij de receptie de klacht doorgekregen. Daar kregen we te horen dat de kamer op de foto een gerenoveerde kamer is en de kamer die wij kregen was nog niet gerenoveerd. Dus wij vroegen ons af waarom de klant misleiden met zulke foto s. We kregen een upgrade kamer aangeboden eerste tegen betaling maar daar waren we niet mee eens, legen daarna de kamer gratis.

    “Mijn tip: Wat jullie nog niet afhebben bied het de klant het niet aan. Zo voorkom je teleur gestelde klanten. ”

    7.0

    De Kruiff
    Reizigers alleen december 2019

    veel mis

    De houding en service van de manager.

    Kamer niet in orde. o.m. geen badproducten. Te weinig bekers voor koffie, pastic glazen bij minibar. Zou eigenlijk in designkamer echt glas en porselein moeten zijn. Welness vies zwembad, natte vloeren, overal gebruikte handdoeken, geen personeel. Bank sauna gevaarlijk los. Stoombad deed het niet. Vooraf gebeld over ontbijt ivm dieet. Niet doorgekomen. Ook gevraagd of er badjassen waren, waren er niet, maar lagen er wel. Erg slordig allemaal.

    10

    Bhugwansing-Balgobind
    Overig december 2019

    Heerlijke dag gehad

    De service, medewerkets waren uiterst vriendelijk. Ik bezoek zeker nog een keer Dan maak ik seker gebruik van champagne .

    Hotel gasten waren luidruchtig waardoor ik niet goed heb kunnen slapen.

    “Mijn tip: Markthal in de buurt”

    5.6

    Guliker-Meijer
    Jonge paren december 2019

    Goede ligging, maar veel te duur.

    Ligging van het hotel is perfect.

    De kamer is super klein. Je betaald echt veel te veel voor deze kamer. Vind het eigenlijk schandalig dat ze 120 euro voor een kamer vragen (lees aanbieding) Badkamer is nodig toe aan renovatie (oude meubelen, schimmel en vieze voegen) maar hiermee word de ruimte niet groter.

    “Mijn tip: Restaurant cafe kun je leuk zitten en lekker eten.”

    5.2

    Saya Harinandansingh
    Jonge paren december 2019

    onvriendelijke medewerkers en hygiene

    de faciliteiten.

    Vieze bedlakens. Vloer niet schoon. Je wordt niet behandeld als de rest omdat je jonger bent.

    7.8


    Reizigers alleen december 2019

    Mooie ligging. Gezellig. Gezellig Hotel en vriendelijk personeel.

    De kamers zouden iets royaler kunnen zijn. Wij hebben meerdere keren In dit hotel geslapen ook een waterfrontkamer en was ruimer. Wij hadden een twee persoonsbes maar ik dacht dat ik 2 aparte bedden had gevraagd maar verder goed bed.ontbijt uitstekend.

    Kaart Toon

    Leuvehaven, 3011EA Rotterdam

    Voordelen van Hotels.nl

    • Beste prijsgarantie

      Dezelfde kamer ergens goedkoper? Geld terug! Lees meer

    • Geen verborgen kosten

      Transparante prijzen en duidelijke annuleringsvoorwaarden.Lees meer

    • Pas betalen in het hotel

      Mogelijk bij de meeste hotels.Lees meer