Profiteer van extra korting! Klik hier en bekijk onze unieke aanbiedingen.

Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol

Gelegen aan de A4, direct tegenover Schiphol.

7.9

99%

99% van de gasten raadt Best Western Plus Hotel Amsterdam Airport Schiphol aan.

Vuursteen 1, Hoofddorp Kaart

Calendar

Onze speciale aanbiedingen

Kamers


Hotel & Omgeving Verberg Toon

Hotel

Het Best Western Plus Amsterdam Airport hotel is gelegen aan de rand van Hoofddorp en ligt daarmee zeer dichtbij luchthaven Schiphol. Voor toeristen en zakenreizigers is het hotel goed bereikbaar en bovendien bijzonder aangenaam. Het hotel is voorzien van air-conditioning en heeft vriendelijk en meertalig personeel dat 24 uur per dag voor u klaar staat. Ook kunnen gasten van het hotel gebruik maken van een gratis internetverbinding, door middel van een algemeen beschikbare computer en de draadloze internetverbinding in de bar en lobby. Overige voorzieningen zijn het binnenzwembad met Turks bad en de fitnessruimte.

Het hotel beschikt over 190 deluxe kamers die zijn voorzien van een badkamer met toilet en douche, kabeltelevisie, waterkoker, bureau, kluis en minibar. Ook zijn er 5 vierpersoonskamer. Verder kunt u gebruik maken van de wek- en wasserette service, de gratis parkeerplaatsen en de gratis shuttlebus van en naar Schiphol.

Ook voor de zakenreizigers is het Best Western Plus Amsterdam Airport uitermate geschikt. Luchthaven Schiphol en de zakencentra van Amsterdam zijn door de nabijheid van de A4 erg goed bereikbaar.

Omgeving

Het hotel is gelegen aan de A4, tegenover luchthaven Schiphol. Per auto is het vliegveld daarmee in slechts zeven minuten te bereiken. Hoofddorp ligt slechts 4 km van het hotel vandaan en het centrum van Amsterdam ligt op slechts 13 km afstand. Niet alleen is het hotel daarmee dichtbij Schiphol, maar is het ook een centrale en goed bereikbare locatie in Noord-Holland; vele bezienswaardige steden als Zaanstad, Haarlem en Leiden zijn gemakkelijk te bezoeken.

Eten en Drinken

's Ochtends kunnen de hotelgasten tussen 06:00 en 09:00 uur gebruikmaken van een uitgebreid ontbijtbuffet, in het weekend van 07:00 tot 10:30 uur. Het hotel heeft een eigen restaurant dat doordeweeks geopend is van 11:00 uur tot 23:00 uur. In het weekend is het restaurant tot 22:00 uur geopend. Voor een drankje kunt u tot 23:30 uur terecht in de gezellige hotelbar.

Faciliteiten en regels Verberg Toon
Hotelketen
Aantal kamers

195

Check-in

Vanaf 14:00 tot 00:00

Check-out

Vanaf 00:00 tot 12:00

Belangrijke informatie


  • Gratis shuttle service naar Schiphol Airport (van 06:00 uur tot 23:45 uur).

  • Voor reserveringen van meer dan 9 kamers gelden andere voorwaarden. Deze voorwaarden zijn op aanvraag bij de Bastion Hotel Groep.

Kinderen & extra bedden
  • Babybed: Op aanvraag / Op aanvraag

  • Kinderen/extra bedden: Eén kind tot 3 jaar kan gratis in de kamer van de ouders verblijven, inclusief babybed.

  • Internet
  • Gratis Internet

    In de bar en de lobby van het hotel kunnen laptop gebruikers gratis gebruik maken van een draadloze internetverbinding. Ook is er een computer met internet beschikbaar voor algemeen gebruik.

  • Computer (openbaar)

  • Gratis WiFi

    In het hotel kunnen gasten gratis gebruik maken van draadloos internet.

  • Parkeren

    Gratis Parkeerplaats

    Het hotel beschikt over gratis parkeerplaatsen. Parkeren is uitsluitend mogelijk indien u op dat moment in het hotel verblijft.

    Huisdieren

    Niet toegestaan

    Service
  • Luchthaven shuttle: Gratis shuttle service naar Schiphol Airport (van 06:00 uur tot 23:45 uur).

  • 24-uurs receptie

  • Airconditioning

  • Bagage-opslag

  • Lift

  • Lounge

  • Wasserij

  • Wellness/Fitness

    Binnenzwembad

    Ontbijt

    Ontbijt (€ 15,75 per persoon per nacht)

    Eten en Drinken
  • Bar

  • Frisdrank Automaat/ Verkoop bij de receptie (€ 3,00 per item)

  • Lunchpakket (€ 10,00 per persoon) / Op aanvraag

  • Restaurant

  • Snacks automaat/ verkoop bij de receptie (€ 3,00 per item)

  • Vermaak

    Biljart

    Rookbeleid

    Het gehele hotel is rookvrij.

    Beoordelingen Verberg Toon
    7.9

    Beoordeeld door 811 gasten

    99% van de gasten beveelt dit hotel aan

    Prijs/kwaliteit

    7.5

    Hygiëne

    7.9

    Service

    7.6

    Comfort

    7.7

    Ligging

    8

    Hier vind je de meest recente beoordelingen van reizigers, die dit hotel hebben bezocht.

    6.6

    Marieke
    Families met jonge kinderen december 2019

    Goed

    Service

    Sleutelpas werkte erg moeizaam.

    “Mijn tip: Ga naar Schiphol ”

    4.6

    Duurt Huisman
    Vrienden september 2019

    Niet voor herhaling vatbaar.

    Mc Donalds in de buurt Ligging is vlakbij de luchthaven

    Niet duidelijk aangegeven voor vertrekhal Schiphol naar welk Best Western Plus te gaan er zijn er namelijk 2. We kwamen eerst bij de verkeerde aan, maar er is geen verschil in naam. Geen badslippers aanwezig het is onprettig en onhygiënisch om op blote voeten op de koude douchevloer te staan. Prijs kwaliteit laat te wensen over. Ontbijt van 14.75 euro had minstens bij de prijs van 153 euro in gekund. Er hing een derde handdoek in de douche was niet duidelijk of deze al was gebruikt. Er waren sporen van ontlasting in de toiletpot.

    “Mijn tip: Ontbijt inclusief doen.”

    6.8

    Konink
    Reizigers alleen november 2018

    Goede ligging, goed ontbijt en fijn zwembad.

    Vrij slechte bedden, voelt de veringen.

    7.6

    Lelieveld
    Oudere paren november 2018

    Prima ligging t.o.v. Schiphol,

    Schone kamer, goede bedden, snelle shuttle service

    Onderlakens veel te smal, we lagen smorgens op de matras, dus ook geen molton

    “Mijn tip: Uitstekend gegeten bij de Pimpernel in Hoofddorp, een aanrader ”

    8.0

    Kat Riggins Darrel Raines King Bee Music
    Groepen september 2018

    Prima hotel met Schiphol dichtbij

    De prijs voor de overnachting heeft ons doen besluiten om gebruik te maken van dit hotel. Evenals het feit dat er een gratis shuttle-dienst beschikbaar is van en naar Schiphol

    Gebrek aan voldoende parkeerplaatsen.

    7.8

    Jourdina Gumbs
    Vrienden februari 2018

    My 30th birthday celebration in a hotel and my experience.

    The hotel workers were very kind and also very helpful. There are free shuttle buses that carry you to schiphol airport and also bring you from schiphol airport to the hotel.

    The hallway need it to be vacuum and at night the shuttle bus was very cold.

    “Mijn tip: It is very reachable and close to MC Donalds and you can also order out.”

    9.6

    Kim Schipper
    Jonge paren januari 2018

    Fantastisch

    Het uitzicht van het hotel, naar het vliegveld toe plus de opstijgende en landende vliegtuigen

    Heb tijdens het verblijf niks negatiefs beleefd

    8.0

    Jacques van der Hoest
    Oudere paren december 2017

    service gericht

    vriendelijk personeel en lekker eten.Nette kamer.

    Gang en kamer roken wat naar urine.

    “Mijn tip: Schiphol en sjuttel service”

    8.2

    Leo Sikkenga
    Reizigers alleen november 2017

    gezellige entree, restaurant bar. Lekker bed

    vriendelijk personeel, gezellige inrichting. Thuis komen.

    Vanaf de weg moeilijk te vinden. Bewegwijzering kan beter. Er liggen veel hotels in de omgeving. Je krijgt niet de mogelijkheid even stil te staan op de weg om eens rustig rond te kijken.

    “Mijn tip: inderdaad een gezellige bar, restaurant, vriendelijk personeel”

    8.6

    Nicky Wardani
    Reizigers alleen augustus 2017

    Een goed Hotel om te overnachten voor een zakenreis

    Hygiene was goed en Netjes.

    Waren geen minpunten te zien.

    5.6

    Michel Albers
    Reizigers alleen april 2017

    basic en rumourig

    dicht bij Schiphol

    zeer rumoerig onvriendelijke receptie

    9.2

    Sonja de Weerd
    Oudere paren maart 2017

    Overnachting voor afgaand aan vlucht Schiphol

    Receptie laat open. Fijne schone kamer. Prima bed. Shuttleservice vliegveld.

    Niets

    “Mijn tip: Bar kan wel een wat modernere uitstraling hebben. Een leestafel met zowel NL kranten als buitenlandse kranten zou een waardevolle aanwinst zijn. ”

    7.6

    Jurgen Goossens
    Jonge paren november 2016

    Steekje van de poetsdienst

    Vriendelijk personeel Goede service Ontbijt was niet overdreven maar voldoende afwisselend.

    In de badkamer was er niet opgemerkt dat er residu van stoelgang aan de muur achtergebleven was. Dus dit was voor ons wel een bummer. Het is echter wel zeer correct en snel opgelost door het aanwezige personeel.

    “Mijn tip: DE shuttle naar de luchthaven en het feit dat als je als niet meereizend familielid de wagen dan nog een paar uur op hun parking mag laten staan is super .”

    5.0

    Esther Dahmen
    Jonge paren oktober 2016

    Tweepersoons bedden, prijs kwaliteit, ontbijt

    Hygiene, ov richting hoofddorp

    Voor 110 voor 1 overnachting verwacht ik op zijn minst een fatsoenlijk 2-persoonsbed. Toen wij op onze kamer kwamen bleken er 2 losse bedden te staan. Toen we naar beneden liepen was het antwoord daar kan ik niks aan doen.. Misschien kun je aangeven dat de bedden tegen elkaar aangeschoven kunnen worden Of dat je even kijkt of er nog een andere kamer beschikbaar is Het ontbijt vond ik ook erg karig voor de prijs die we er voor betaalden.

    8.6

    Eveline Buyse
    Reizigers alleen september 2016

    Heel vriendelijk personeel

    9.8

    Aukje de Vries
    Reizigers alleen augustus 2016

    Prima hotel

    Goede service, goed ontbijt, Kamer prima. Koffie en thee op de kamer ook prettig

    Kamer naast de toegangsdeur, veel lawaai tijdens de nacht. Parkeerplaats helemaal vol, dus moeite met plek vinden.

    “Mijn tip: Strand vlakbij, den haag , Schiphol en Amsterdam goed bereikbaar”

    6.0

    Marscha Krone
    Reizigers alleen juni 2016

    Ligging prima

    ontbreken van zithoek en minibar terwijl dit wel geboekt was. Personeel deed hier niets mee na vragen hierover.

    9.4

    Wilhelmus De Visser
    Reizigers alleen juni 2016

    Prima kamer met alle gemakken. Rustige omgeving.

    De kwaliteit van de hotelkamer en de nabijheid van de luchthaven

    De urine geur voor het hotel ( die ik bij mijn vorige bezoek ook geroken heb) en de ratten die er rond liepen. Daar moet echt naar gekeken worden.

    7.8

    Peter Seuters
    Oudere paren juni 2016

    Vooral de locatie is perfect.

    Mooie schone kamers, geen overdadige luxe, vooral efficiënt. Om vanaf Schiphol te vertrekken een prima lokatie, als je een vroege vlucht hebt.

    Het best Western punten systeem werkt hier kennelijk niet.

    7.2

    Richard de Vries
    Jonge paren juni 2016

    Goed hotel, mooie ligging bij Schiphol, jammer van slechte bedden.

    Prima hotel, vriendelijk en zeer mooie ligging vlakbij Schiphol

    Bedden waren helaas slecht, voelde de spieralen in onze rug.

    “Mijn tip: Tip betere bedden en bar mag iets langer open.”

    5.8

    Harm Roede
    Reizigers alleen mei 2016

    Administratie niet op orde

    ligging

    Te harde bedden en een te zachte kussen, waardoor slaapcomfort matig. Bij inchecken hotel duidelijk aangegeven dat wij om 5 uur s ochtend uitchecken en dat was geen probleem, bij het uitchecken blijkt dat er niet betaald kan worden met de pin (omdat deze tot 6 uur s ochtends niet beschikbaar is), terwijl het hotel 24 uur service biedt. Een dag later een telefoontje gehad dat de rekening niet betaald was, de reden was hen niet bekent. Wij hebben een nota gevraagd, waarop de lunchpakketten dubbe

    “Mijn tip: Zorg dat de administratie op orde is en dat er 24 uur per dag de pin beschikbaar is.”

    7.8

    Herman Hoelen
    Oudere paren maart 2016

    Prettige ontvangst en goede kamerverwijzing

    Goede hotel temperatuur en ligging t.o.v. Schiphol met service shuttlebus.

    kamers zijn een beetje oubollig en het meubilair hier en daar versleten

    “Mijn tip: Upgrade van het meubilair”

    8.0

    Leo van Kints
    Reizigers alleen maart 2016

    Kamer prima, bedden matig

    Ligt perfect als je moet gaan vliegen. Het vliegtuig lawaai valt erg mee, wel het raam dichthouden. Er is airco in de kamer. Parkeren is gratis, afhandeling service niets op aan te merken. Had een probleem met de televisie en ik kreeg direct een andere kamer aangeboden.

    Ik vond de bedden erg matig. Heel laag en stugge matrassen. Maar dat kan persoonlijk zijn. Volgende keer een opdek matras meenemen. Wat ik ook matig vond is het koffie aanbod in de kamer. Simpele oploskoffie en maar één zakje creamer. Dat kan beter in een vier sterren hotel.

    8.6

    Sjoerd Jukema
    Reizigers alleen maart 2016

    Goed verblijf

    Goeie klantenservice

    Eerste kamer die ik had was nog niet schoongemaakt dus moest ik naar een andere kamer verder twee bedden in plaats van één grote. Ik ben best wel lang en breed dus dan is een twee persoons bed wat handiger.

    “Mijn tip: Kamers moeten schoongemaakt zijn”

    6.2

    Anneke Ooms-van Felius
    Oudere paren november 2015

    slechte service

    kam er was ok

    Konden niet eten in hotel. Werden doorverwezen naar naastgelegen hotel. Na lang wachten kregen wij een droog stuk vlees met wat aardappelen. Meer niet. Het vlees was bovendien koud. Heb het toen, iets wat ik nog nooit heb gedaan teruggestuurd naar de keuken. Na weer lang wachten kregen wij opnieuw een taai droog stuk vlees, dit keer opgeleukt met een paar gegrilde aubergines. Nooit van mijn leven zo slecht gegeten.

    Kaart Toon

    Vuursteen 1, 2132LZ Hoofddorp

    Voordelen van Hotels.nl

    • Beste prijsgarantie

      Dezelfde kamer ergens goedkoper? Geld terug! Lees meer

    • Geen verborgen kosten

      Transparante prijzen en duidelijke annuleringsvoorwaarden.Lees meer

    • Pas betalen in het hotel

      Mogelijk bij de meeste hotels.Lees meer