Profiteer van extra korting! Klik hier en bekijk onze unieke aanbiedingen.

Corendon Village Hotel Amsterdam

7.8

80%

80% van de gasten raadt Corendon Village Hotel Amsterdam aan.

Schipholweg 275, Badhoevedorp Kaart

Calendar

Onze speciale aanbiedingen

Kamers


Hotel & Omgeving Verberg Toon

Hotel

Corendon Village Hotel Amsterdam is een prachtig en groots 4-sterrenhotel op 7 min. van Schiphol en 20. min van Amsterdam Centrum. Het hotel heeft een uniek concept, het bestaat namelijk uit 3 gebouwen; plaza, apartments en urban. Elk gebouw heeft zijn eigen stijl en kamers of appartementen. Plaza kan je beschouwen als het hoofdgebouw, hier vind je namelijk (bijna) alle faciliteiten; een all inclusive restaurant, a la carte restaurant, bar en 24/7 Lobby Shop. Bovendien is hier ook de Spa & Fitness. Werk aan je conditie in de indoor en outdoor fitness, trek baantjes in het zwembad of ontspan in het Turkse stoombad of de Finse sauna.

Het hotel heeft een gunstige ligging waardoor je gemakkelijk naar Schiphol Airport kan, het historische centrum van Amsterdam of andere bezienswaardigheden als het Keukenhof, Zandvoort en Volendam. Als extra service biedt het hotel een gratis shuttle service naar het vliegveld of voor een extra toeslag een shuttle service naar het Museumplein in Amsterdam.

Omgeving

Vanuit het hotel begeef je je gemakkelijk naar diverse bezienswaardigheden in de omgeving. Zo ben je met de City Shuttle service van het hotel al met 20 minuten in de binnenstad van Amsterdam. De hoofdstad van ons land die bekend staat om haar uitgebreide grachten netwerk, smalle gevelhuizen en niet te vergeten het Museumkwartier met het Van Gogh Museum, het Rijksmuseum en het Stedelijk Museum. Uiteraard kan je hier ook heerlijk shoppen; ga naar de 9 straatjes voor hippe labels en exclusieve boetiekjes of struin door de Kalverstraat voor de grote modemerken. Naast Amsterdam zijn steden als Zandvoort en Volendam en het prachtige Keukenhof ook binnen handbereik. Op 30 min. ligt badplaats Zandvoort, dat bekend staat om de mooie stranden en duinen en natuurlijk het bekende Circuitpark. Ook niet ver is Volendam (op 35 min.), een oud vissersdorpje aan het IJsselmeer. Het staat met name bekend om de fraaie haven, de vishandel en het authentieke Nederlandse karakter. Een andere aanrader is het Keukenhof (op 25 min.), het mooiste lentepark ter wereld! Ruim zeven miljoen tulpen, narcissen en hyacinten zorgen hier acht weken lang voor 32 hectare aan geur en kleur. Het park is geopend van maart t/m mei.

Eten en Drinken

Gezien de ruime keuze aan eten & drinken bij Corendon Village Hotel Amsterdam is er voor ieder wat wils! Op het Village Square vind je de volgende horecagelegenheden:
- Village All Inclusive restaurant; onbeperkt genieten van een grote diversiteit van gerechten uit diverse internationale keukens
- Village A La Carte Restaurant; de lekkerste specialiteiten van een uitgebreide kaart
-Village Bar; de ideale plek om te genieten van een fruitige cocktail, een speciaal kopje koffie of een verfrissend biertje. Bovendien worden hier ook heerlijke snacks geserveerd.
- Bazar; een 24/7 Lobby shop waar je reisbenodigdheden vindt en een uitgebreid aanbod aan warme en koude maaltijden en diverse snacks. Verder worden hier ook leuke souvenirs verkocht.

Het Urban gebouw is voorzien van een ‘eigen’ restaurant waar dagelijks een heerlijk ontbijtbuffet klaar staat voor de gasten die in dit gebouw verblijven.

Vooraf reserveren voor het ontbijt en diner is verplicht en kan via de volgende link: https://www.corendonhotels.com/corendon-village-hotel-amsterdam/nl/restaurant-bars/village-all-inclusive-restaurant/

Faciliteiten en regels Verberg Toon
Hotelketen
Aantal kamers

680

Check-in

Vanaf 15:00 tot 00:00

Check-out

Vanaf 00:00 tot 12:00

Belangrijke informatie

Village Spa & Fitness is weer geopend voor zowel hotelgasten als niet-hotelgasten.
Voor alle gasten blijven de bestaande maatregelen van de overheid nog steeds gelden.
Dit houdt in dat men 1,5 meter afstand van elkaar houdt om de veiligheid te kunnen waarborgen voor de medewerkes en de gasten.
Vanwege de beperkte capaciteit is toegang alleen mogelijk via een reservering. Dit kan bij de Spa counter of via het onderstaande e-mailadres: spa.village@corendonhotels.com


Vanaf 25 september dient bij aankomst bij onze horeca gelegenheden in het hotel een geldige QR code vanuit de Corona Check App te laten scannen door onze medewerkers.
Mocht u geen geldige QR code kunnen laten scannen, dan mogen wij u helaas geen toegang verlenen tot het restaurant.


Vooraf reserveren voor het ontbijt en diner is verplicht en kan via de volgende link:
https://www.corendonhotels.com/corendon-village-hotel-amsterdam/nl/restaurant-bars/village-all-inclusive-restaurant/

Kinderen & extra bedden
  • Babybed

  • Kinderen/extra bedden: Een babybed kan kosteloos op ieder kamer type geplaatst worden, dit is enkel wel op basis van beschikbaarheid. Het is niet mogelijk om een extra bed op de kamer te plaatsen, voor drie personen dient er een Triple kamer geboekt worden.

  • Internet

    Gratis WiFi

    In het hotel kunnen gasten gratis gebruik maken van draadloos internet.

    Parkeren
  • Parkeerplaats: Parkeren kan voor €17,50 per nacht bij het hotel.

  • Tesla Supercharge Punt

  • Elektr. auto oplaadpunt

  • Huisdieren

    Niet toegestaan

    Service
  • Luchthaven shuttle

  • 24-uurs receptie

  • Airconditioning

  • Bagage-opslag

  • Familiekamers

  • Lift

  • Lounge

  • Tuin

  • Vergaderzaal

  • Wellness/Fitness

    Binnenzwembad

    Ontbijt

    Ontbijt (€ 17,50 per persoon per nacht)

    Eten en Drinken
  • Bar

  • Frisdrank Automaat/ Verkoop bij de receptie

  • Restaurant

  • Snacks automaat/ verkoop bij de receptie

  • Terras

  • Vermaak

    Bioscoop

    Rookbeleid

    Het gehele hotel is rookvrij.

    Toegankelijkheid

    Mindervaliden kamers

    Algemene informatie

    Green Key certificaat

    Beoordelingen Verberg Toon
    7.8

    Beoordeeld door 66 gasten

    80% van de gasten beveelt dit hotel aan

    Prijs/kwaliteit

    7.5

    Hygiëne

    8.1

    Service

    7.3

    Comfort

    7.8

    Ligging

    8

    Hier vind je de meest recente beoordelingen van reizigers, die dit hotel hebben bezocht.

    7.2

    Brenda Oude Grave
    Oudere paren januari 2022

    Dineren op de kamer met 1 stoel en houten bestek is waardeloos. Waarom

    Bed was prima. Schoon.

    Zie commentaar boven.

    “Mijn tip: Fietsen in badhoevedorp. Amsterdamse bos. Amstelveen ”

    6.4

    Wil
    Jonge paren oktober 2021

    Kamer matig

    De skybar

    Vieze vloerbedekking,gekreukelde gordijnen

    “Mijn tip: Naar de skybar gaan”

    8.2

    Lola
    Reizigers alleen oktober 2021

    Heerlijk geweest

    Vriendelijk personeel

    Beetje chaotisch met de tafel toewijzingen

    “Mijn tip: Net de shuttlebus naar het centrum Ideaal ”

    6.8

    Westra pelleboer
    Oudere paren oktober 2021

    Zeer slecht bed en veel te hoog kussen. Zere nek en rug bij vertrek.

    Receptie ontvangst en vertrek. Zeer gastvrij

    Vieze vloerbedekking en slecht bed en hoofdkussen

    “Mijn tip: Qua gastvrijheid en keuze eten goed kamer slecht”

    5.0


    Oudere paren oktober 2021

    Het enige positieve was de skybar die is echt super

    De receptie lange wachtrijen. Personeel spreken slecht nederlands en slecht te begrijpen Het eten had goed kunnen zijn maar door de lange wachtrijen was het eten koud voordat je bij jou tafel was Het personeel is te gejaagd ze halen je bord weg voordat je klaar bent met eten Het was een zeer slechte ervaring het eten ik ben in veel hotels geweest maar zo slecht hen ik het niet meegemaakt Sommige personeel spreken of begrijpen geen Nederlands

    “Mijn tip: Neem een ander hotel ”

    8.2

    Lola
    Reizigers alleen oktober 2021

    Heerlijk geweest

    Vriendelijk personeel

    Beetje chaotisch met de tafel toewijzingen

    “Mijn tip: Net de shuttlebus naar het centrum Ideaal ”

    9.4

    Willem van Diemeren
    Reizigers alleen oktober 2021

    Service en vriendelijkheid

    Geen minpunten

    “Mijn tip: We zijn lekker in de skybar gebleven.”

    7.0

    Roy de Haay
    Reizigers alleen oktober 2021

    Reserveren kan beter.

    Het ontbijt en diner was goed.

    Was overboekt ik moest naar appartement complex dat was niet leuk.

    “Mijn tip: Ga zo door. ”

    9.4

    Wilfred
    Jonge paren oktober 2021

    Minivakantie, en veel te kort weekend

    Door een misverstand kregen we een upgrade van een hotelkamer naar een appartement. Wat was deze mooi en ruim. Het misverstand was gauw vergeten en dus heel netjes opgelost. En wat een mooi hotel, en restaurant. Alle faciliteiten die je voor een korte vakantie hebben wil, bioscoop, zwembad, winkeltje. Bar en restaurant

    Ondanks dat het eten heerlijk was, was het all Inn buffet snel op en werd niet goed aangevuld. Het kwam hierdoor wat rommelig over. ( Ook mede door de covid regels

    “Mijn tip: All in buffet restaurant, ondanks rommelige organisatie toch zeker een aanrader, En het is een perfecte uitvalsbasis voor de randstad van Nederland. ”

    8.2

    Carolien van kranen
    Oudere paren oktober 2021

    Bedden

    Genoeg tedoen in het hotel

    Het bed was erg slecht hellemaal door gezakt ik heb zelf reuma dus stond erg beroerd op

    6.2

    Lisa
    Overig oktober 2021

    wel goed

    het eten was lekker, goeie bedden

    heel rommelig geregeld allemaal. er word niet aangegeven bij het inchecken hoe het zit met reserveringen in het restaurant. Je moet zelf alles vragen en maar uitzoeken hoe het werkt.

    10

    Linda de Smet
    Overig oktober 2021

    Top hotel

    De vele mogelijkheden in het hotel. En het eten supper goed

    Qr code laten zien in restaurant was het enige vervelende.

    3.8

    M. vd W
    Families met jonge kinderen oktober 2021

    Zeer slecht georganiseerd hotel, geen aanrder

    Het personeel was zeer vriendelijk en ze deden wat ze konden.

    De kamer die we kregen was erg onder de maat, een raam waarvan het glas gebarsten was en zo vuil dat je er niet doorheen kon kijken, tapijt vol vieze vlekken, badkamer mag de naam niet dragen alleen een stang met douchekop uit de muur, geen wandje of gordijntje, niets Telefoon op de kamer stuk, missende afstandsbediening van de TV (3 uur op moeten wachten), in bevestigingsmail stond dat het zwembad niet te reserveren was en het bleek dat dat dus wel moest en we konden daardoor dus niet zwemmen, minibar leeg. Steeds in lange rijen wachten voor het (niet goed aangevulde ) buffet.

    “Mijn tip: Als je het kunt betalen, reserveer dan een appartement en geen hotelkamer Wij kregen na klagen over de kamer een appartement toegewezen en deze zijn wel keurig. Boek er geen eten bij De kwaliteit en de hoeveelheid van de buffetten zijn onvoldoende. Het zwembad is wel netjes en groot. ”

    8.8

    Mastenbroek
    Oudere paren oktober 2021

    Onderbezet

    Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

    Personeel is onderbezet daardoor hele lange rijen bij het inchecken en bij het eten.Bij het ontbijt waren er niet genoeg vorken en lepels omdat 1 persoon alle tafels moest leeg ruimen van de ploeg daarvoor.

    “Mijn tip: De skybar was zeer gezellig heerlijke muziek.Het is eten was goed.”

    5.0

    Laura Schoemaker
    Jonge paren oktober 2021

    Dikke tegenvaller

    Het hotel is nieuw, modern en schoon

    Mega lange rijen voor het eten, om vervolgens aan de beurt te zijn en alleen maar lege schalen aan te treffen. Volgende dag bij het ontbijt precies hetzelfde. Nu was er zelfs geen plek in het restaurant. Ook hadden we graag gebruik willen maken van de welness, zoals bij onze boeking in zat. Maar helemaal volgeboekt dus geen gebruik van kunnen maken. Dit zelfde geld ook voor het vliegtuig wat in de tuin staat. Faciliteiten waar we wel gebruik van konden maken betaal je de hoofdprijs voor. Echt schandalig dit.

    “Mijn tip: Ander hotel boeken”

    8.6

    Angely
    Reizigers alleen oktober 2021

    Eten, bar service

    Een lange rij voor het eten en dat er niet was verteld dat je moest reserveren

    “Mijn tip: Ga naar skybar Het is super gezellig daar ”

    8.0

    Van den Steenhoven
    Jonge paren oktober 2021

    Schoon hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel.

    Personeel Hygiëne Hotelkamer Sfeer Uitstraling hotel

    Onduidelijkheid over het reserveren en de activiteiten Weinig activiteiten als je geen all inclusief hebt geboekt Welness is minimaal

    “Mijn tip: Meer activiteiten na inchecken en voor het uitchecken. Vooraf duidelijkheid geven over het reserveren van activiteiten en eten ”

    8.0

    Simone
    Families met jonge kinderen oktober 2021

    Leuk hotel, maar qua eten mag het beter

    Netjes en schoon hotel op een leuke locatie met uitzicht op Schiphol. Kamer was schoon en netjes. Het buffet was uitgebreid.

    Heel druk als je gaat eten. Veel mensen staan in de rij te wachten en die gaan ook allemaal tegelijk eten dus gelijk heel druk. Je hebt 1.5 uur om te eten en dat is net te kort.

    “Mijn tip: Restaurant vergroten of nog 1 maken. Tijd langer maken ok te kunnen eten.”

    8.2


    Oudere paren oktober 2021

    Was prima hotel

    Eten super uitgebreid vriendelijk

    Niks

    “Mijn tip: Zou zeker aanbevelen voor de prijs en de ligging je kunt alle kanten op”

    8.2

    Peperkamp
    Vrienden oktober 2021

    Lekker weekendje weg gehad

    Diner en ontbijt waren uitstekend. Skybar is echt een aanrader.

    Kussens waren vrij hard vonden wij

    “Mijn tip: Bezoekje aan de skybar en welness”

    9.6

    Anouk kamps
    Reizigers alleen oktober 2021

    GEWELDIG

    Ontzettend vriendelijk personeel, geweldig mooi hotel en heerlijk uitgebreide keuze uit hapjes drankjes en maaltijden. Alles is perfect afgewerkt, al met al een geweldige tijd gehad.

    “Mijn tip: Er gaat een shuttle naar Amsterdam centrum waar je uitstekend gebruik van kunt maken ) ”

    7.4

    S.
    Jonge paren oktober 2021

    Prima hotel vlakbij schiphol

    In 10 minuten op schiphol met gratis shuttle bus

    Het eten is zeer gehaast, krijgt max 1 uur om te ontbijten of dineren . Als je in de laatste shift zit betekent dit op is op ,eten wordt niet meer aangevuld. Gezellig rustig tafelen zit er dus helaas niet bij.

    “Mijn tip: Buiten het parkeerterrein kun je na 20.00 uur gratis parkeren. Voor deze tijd is het om de 4 uur met blauwe kaart.”

    9.0

    Jacky
    Reizigers alleen oktober 2021

    Even ontspannen

    Mooi hotel, lekker eten, uitgebreid ontbijt en schone kamers. Spa was ook fijn Bediening bij sky bar was top. Prachtige jonge vrouw die ons heel vriendelijk te woord stond vlak bij de open gaan van de bar

    Een van de dames in de bediening was niet echt happy om daar te werken.

    “Mijn tip: Geniet ze ”

    9.0

    Jacky
    Reizigers alleen oktober 2021

    Even ontspannen

    Mooi hotel, lekker eten, uitgebreid ontbijt en schone kamers. Spa was ook fijn Bediening bij sky bar was top. Prachtige jonge vrouw die ons heel vriendelijk te woord stond vlak bij de open gaan van de bar

    Een van de dames in de bediening was niet echt happy om daar te werken.

    “Mijn tip: Geniet ze ”

    8.4

    Pater
    Oudere paren oktober 2021

    Voor herhaling vatbaar.

    Zeer indrukwekkend. vooral het uitzicht. en de sky bar

    te kort

    Kaart Toon

    Schipholweg , 1171PK Badhoevedorp

    Voordelen van Hotels.nl

    • Beste prijsgarantie

      Dezelfde kamer ergens goedkoper? Geld terug! Lees meer

    • Geen verborgen kosten

      Transparante prijzen en duidelijke annuleringsvoorwaarden.Lees meer

    • Pas betalen in het hotel

      Mogelijk bij de meeste hotels.Lees meer